Szukam i nie mogę znaleźć.
Czy kiera od GT pasuje do wolnegossaka MY 95,czy wieloklin jest ten sam poduszka niepotrzebna bo w moim nie ma,
da się trąbke podłączyć i odbijacza do kierunków?
BTW jak choroba zdjąć klakson z kiery MY95,jakieś śrubki od strony zegarów?
Kierownica od GT do MY 95
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- koziolek
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Forester XT 2.5
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 9 razy
Re: Kierownica od GT do MY 95
Dzięki grzebałem w manualach zanim zadałem pytanie.
Niestety mam kierę taką jak ta
http://allegro.pl/subaru-impreza-93-96- ... 23701.html
klakson jest puszczony poprzez taki szpindel wychodzący z kolumny który ślizga się po kółku przykręconym do kiery a nie za pomocą taśmy jak w nowszych modelach.
Wieloklin podobno jest taki sam
Niestety mam kierę taką jak ta
http://allegro.pl/subaru-impreza-93-96- ... 23701.html
klakson jest puszczony poprzez taki szpindel wychodzący z kolumny który ślizga się po kółku przykręconym do kiery a nie za pomocą taśmy jak w nowszych modelach.
Wieloklin podobno jest taki sam
Re: Kierownica od GT do MY 95
Od 93 do 00 nic się w Kierze nie zmienia. Ba, chyba nawet w Bugu jest tak samo.
http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/
http://img692.imageshack.us/img692/6829 ... aniemz.jpg
Musisz mieć wkręt pod kierą który ustala klakson, nie ma bata. Tylko pamiętaj odkręcając żeby przed zdjęciem kierownicy zostawić nakrętkę na dwa obroty, żebyś targając nie wylądował z kierą na tylnej kanapie


Musisz mieć wkręt pod kierą który ustala klakson, nie ma bata. Tylko pamiętaj odkręcając żeby przed zdjęciem kierownicy zostawić nakrętkę na dwa obroty, żebyś targając nie wylądował z kierą na tylnej kanapie

- koziolek
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: B-stok
- Auto: Forester XT 2.5
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 9 razy
Re: Kierownica od GT do MY 95
Zmienia się.
Mam kierę jak w linku wyżej,wkręta nie ma przycisk się zrywa siłą z zatrzasków,dziś z ciekawości zdjąłem i obadałem niestety fotek nie porobiłem a furka poszła do lakiernika
U mnie kiera jest taka jak po prawej
http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/
Mam kierę jak w linku wyżej,wkręta nie ma przycisk się zrywa siłą z zatrzasków,dziś z ciekawości zdjąłem i obadałem niestety fotek nie porobiłem a furka poszła do lakiernika
U mnie kiera jest taka jak po prawej
http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/
- MacGregor
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Białystok
- Auto: Outback III '05 3.0 H6 5EAT, Legacy IV MY06 Kombi 2.0 165KM Było:Impreza ej16 turbo
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Kierownica od GT do MY 95
Kierownica raczej będzie pasowała z GT. W równoległych rocznikach nawet z Legacy wiele elementów pasuje.
Jeśli chodzi o kierownicę to w twojej sygnał dźwiękowy jest przenoszony po przez pierścień na kierownicy i bolec w przełączniku zespolonym, a przełączanie kierunków w kierownicy są trzy otwory a na przełączniku zespolonym trzy wypusty-bolce.
Wklejam fotkę z przełącznikiem czerwone kółeczko to bolec do sygnału dźwiękowego, a czerwone kółka to wypusty-bolce do przełączania kierunków.
Jeśli chodzi o kierownicę to w twojej sygnał dźwiękowy jest przenoszony po przez pierścień na kierownicy i bolec w przełączniku zespolonym, a przełączanie kierunków w kierownicy są trzy otwory a na przełączniku zespolonym trzy wypusty-bolce.
Wklejam fotkę z przełącznikiem czerwone kółeczko to bolec do sygnału dźwiękowego, a czerwone kółka to wypusty-bolce do przełączania kierunków.
http://forum-subaru.pl/viewtopic.php?f=10&t=18466
"Impreza EJ16 Turbo"
"Impreza EJ16 Turbo"