Pytanie o przerywający silnik

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
Virus12
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: JDM WRX MY97
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Pytanie o przerywający silnik

Post 12 sty 2012, o 01:59

Pacjent WRX 97, cewka centralna na środku nad przepustnicą. Przewody oem Subaru świece Denso.

Po rozgrzaniu zaczyna przerywać przy dodawaniu gazu, nie ma znaczenia czy lekko czy mocno, rwie tak, że nie chce przyśpieszać i wali marchewami. Po wciśnięciu sprzęgła i mocniejszym gazu przewala marchewy, a potem przez kilka sekund jedzie normalnie i znów przerywa. Po schłodzeniu (nie do zera, wystarczy z 15 min z maską w górze), przez jakiś czas normalnie jedzie.

Świece nowe.

Z wartości dodanych, zauważyłem że uszczelka od powrotu oleju lekko cieknie, i mógł się gdzieś tam olej dostać.

Świece pół roku.
Przewody min 3 lata co dalej nie wiem.


Pytanie:
czy to same przewody i ew uszczelka ? ( to mam zamiar zmienić)
czy może to też być cewka? jak się objawia uszkodzenie cewki?
Ew co jeszcze ?


Ma ktoś oem przewody w przystępniejszej cenie niż >500zł?
Ostatnio zmieniony 12 sty 2012, o 04:51 przez Virus12, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
Obrazek
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191

Bergen
Awatar użytkownika
Moderator
Lokalizacja: Wrocław
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: Pytanie o przerywający silnik

Post 12 sty 2012, o 02:43

Książkowy przykład przebicia do masy na przewodzie zapłonowym.

U mnie tak było nie dawniej jak 2 miechy temu, po tym jak umyłem silnik bo go zaświniłem płynem od wspomagania przy demontażu pompy.

Co do marki samych przewodów, to ilu kierowników Subaru, tyle opinii.

Virus12
Awatar użytkownika
4 gwiazdki
Lokalizacja: Warszawa
Auto: JDM WRX MY97
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Pytanie o przerywający silnik

Post 12 sty 2012, o 04:54

Bergen dzięki za info, mi się właśnie też wydaje że to kwestia przebicia, a potem zalania.

Wolałem pikne czerwone Subarowe, ale kasa mnie chwilowo przytemperowała.
zakupiłem NGK się okazało że nie pasują :( na szczęście mogę oddać.
Beru są blisko kwoty przewodów Subaru, więc chyba się na Subaru zdecyduje.
Sprzedam przerobione cewki z WRXów 02-06
pasujące do GT/WRX/STi 92-96
Obrazek
http://www.forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?t=15191

890909
0 gwiazdek
Auto: impreza
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Pytanie o przerywający silnik

Post 2 lut 2012, o 12:58

zakupiłem subaru ale 1,8 motor 94 rok kombi i mam podobne objawy tak jak by się przylewał paliwem . Jeszcze jedno pytanko gdzie się znajduje wejście do złącza diagnostycznego

Kubik
4 gwiazdki
Auto: impreza
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Pytanie o przerywający silnik

Post 2 lut 2012, o 13:03

890909 pisze: Jeszcze jedno pytanko gdzie się znajduje wejście do złącza diagnostycznego
pod kierownicą
nad pedałem sprzęgła

ODPOWIEDZ