Jak wciśniesz gaz do deski, to zajmie kilka sekund zanim się połapią wszystkie systemy co zrobićgaltom pisze:Bosko - tyle mi wystarczy
Rozumiem, ze majac wlaczone VDC i stojac na swiatlach, to gdy zrobi sie zielone i wcisne gaz do deski to w obecnych warunkach (slisko, snieg, itd) nie bedzie ryku silnika i buksowaniu kol tylko auto zacznie sie rozpedzac najszybciej jak moze bez utraty przyczepnosci?

Tu nie ma rewelacji, OBK H6 w latach swej świetności jak miał te 209 kucy to dawał przyspieszenia rzędu 9 s do 100 - ale depcząc do 6000 rpm, co powoduje załączenie się dodatkowego wirnika w bakugaltom pisze: Z kolei jak juz bedzie ladnie i cieplukto... w maju to ruszajac obok auta o podobnej mocy ale z napedem na jedna os (np. obok ST200/220) powinienem sie szybciej rozpedzac z powodu przkazania mocy do kol 4 a nie dwoch, ktore moga zaczac buksowac (nie wiem tylko jak tu moze wypasc taki Mondek bo ma manualna skrzynie... ale operowanie gazem i sprzglem w momecie dynamicznego startu latwe nie jest).

Skrzynia E4AT jest mułowata - jak dyktator powiedział - z lat 80tych, ale ma jedną zaletę - jak będziesz o nią dbał, to posłuży dłużej niż to auto

Edit: jest ręczny wybór biegów, ale nie +/- tylko stopniowane 1/2/3/D/N/R/P
pozycje 1/2/3 - oznaczają blokowanie najwyższego biegu dopuszczalnego - zatem w poz 2 - skrzynia korzysta z biegu 1 i 2, dla 3 korzysta z biegów 1,2 i 3, a na D z wszystkich 4