kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
-
Wronka
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: W-wa
- Auto: Subaru Legacy IV 2.0 137 KM 2004
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
18 lut 2012, o 23:04
Witam, przymierzam się do powiększenia mojej "stajni"

o kolejne SUBARU

potrzebuje nieco większe auto wiec upatrzyłem sobie FORESTERA 1 generacji ale mam małe zakłopotanie co do wersji silnika
Nigdy jeszcze nie miałem do czynienia z turbiną, ale korci mnie właśnie wersja 2.0 s-turbo tylko że nie wiem na co patrzeć przy zakupie!
Powiedzmy że mam upatrzone 2 modele wolnossaka i zaturbionego!
http://otomoto.pl/subaru-forester-subar ... 15781.html
http://otomoto.pl/subaru-forester-s-tur ... 32035.html
Może jakieś wasze sugestie i podpowiedzi pomogą mi w wyborze, do zakupu przymierzam się na przełomie marca/kwietnia! A może ktoś ma bądź zna kogoś kto ma Forestera na sprzedaż max 14 tys

Wronka
-
bojar
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: warszawski-zachodni
- Auto: forester 2,5XT,Q5
-
Polubił:
84 razy
-
Polubione posty:
234 razy
Post
29 lut 2012, o 20:35
Witam.
Na pewno się skusi, musisz "trochę" zejść z ceny.Tylko czy to wtedy dla Ciebie będzie atrakcyjne.

bojar
-
WRC fan
- Moderator
- Lokalizacja: inąd
-
Polubił:
8 razy
-
Polubione posty:
10 razy
Post
29 lut 2012, o 20:48
Wronka pisze:
max 14 tys
Przy takim budżecie, to raczej trzeba chyba zapomnieć o turbo.
WRC fan
-
Sławek
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: Szczecin
- Auto: Forester 2.0XT,Justy G3,Outback H6
-
Polubił:
2 razy
-
Polubione posty:
0
Post
29 lut 2012, o 22:38
Ten n/a to biorąc pod uwagę duży przebieg + regeneracja instalacji LPG budzi moje wątpliwości odnosnie stanu silnika. Turbiak ma też duży przebieg ale dokumentacja + dobry serwis w Szwajcarii + brak zadęcia (zwykłe alusy) stwarza pewną nadzieję, że jego stan może być nienajgorszy. Z tych dwóch to zaząłbym sprawdzanie od turbinowca. Nie żałuj kasy na sprawdzanie (napęd+korozja+zawias).Życzę powodzenia bo te stare Forki są suuuper.

Sławek