Sprzedam swoje Legacy. Może nie jestem zbyt czestym uczestnikiem forumowych dyskusji (raczej . niz -) ale wierzcie mi, że jestem w moim aucie po uszy zakochany i dbalem o nie najlepiej jak tylko potrafilem.
Dane:
- Subaru Legacy Kombi 2.0R Navi M/T
- VIN 2006: JF1BP5LM46G048330
- data produkcji 24.10.2005 (polift)
- data pierwszej rejestracji: 30.06.2006 ASO Subaru Auto Klein Niemcy
- data pierwszej rejestracji w Polsce: 01.2007 pan rocznik ‘48
- data drugiej rejestracji w Polsce: 02.2011 (ja, rocznik ’82)
- przebieg: 91000km
- silnik: boxer EJ20 165KM
- świeżo opłacone nowe OC/AC, przegląd do 02.13
- Pierwszym właścicielem auta był salon Subaru Auto Klein w Siedlung, które zarejestrowało auto 30.06.2006 jako demonstracyjne.
- W następnej kolejności kupił je od w/w salonu polski właściciel – pan rocznik ’48, miłośnik Subaru (oprócz mojego Legacy posiadał jeszcze Forka 2.5XT z 2010 i drugie Legacy Kombi 2.0D z 2011), który zarejestrował je w Polsce 01.2007 z przebiegiem 500km.
- Ja kupiłem od niego auto w lutym 2011 z przebiegiem 67000km i do dziś przejechalem 91000km.
Szukałem dla siebie samochodu w 100% pewnego, toteż przejrzałem je gruntownie w ASO Subaru ATZ w Łodzi, bylem tez u mechanika, u którego po gwarancji poprzedni właściciel wymieniał płyny eksploatacyjne i filtry. Poprzedni właściciel posiadał jeszcze Forestera 2.5XT oraz drugie Legacy 2008 diesel, dlatego tego postanowił się pozbyć.
Samochód jest całkowicie sprawny, prosty, bezwypadkowy (sprawdzałem miernikiem) i bez zarzutu lakierniczo (wszędzie fabryczny lakier), jedynie na masce ma drobną wgniotkę, która w niczym nie przeszkadza, więc się nią nie zajmowałem.
Jeśli chodzi o historię serwisową przez okres gwarancji serwisowany był w ATZ i w Koprze, następnie u mechanika w Zgierzu (dokumenty do wglądu), następnie przeze mnie w 4Turbo w Mysiadle pod Warszawą, gdzie w kwietniu 2011 wykonalem tzw duży przegląd na 60kkm (wymiana wszystkich płynów w skrzyni, dyferencjale, mechanizmie roznicowym, filtry, olej, koncowka drazka, tuleje wahacza itp- wszystko w ksiazce serwisowej). Nastepnie w pazdzierniku 2011 wymiana oleju i filtrow rowniez w 4Turbo w Mysiadle i teraz 2.02 wymiana klockow juz w ASO Subaru ATZ w Łodzi. W tej chwili auto mechanicznie bez zarzutu, choć nadal z dwumasowym sprzęgłem, które czasem sobie popiskuje i nisko łapie, ale mi to nie przeszkadzało - takie kupiłem i takie sprzedaję.
Subaru jest kompletnie wyposażone, jedyne czego nei ma to el. składane lusterka. ma wbudowana nawigacje (z polskimi mapami z 2011 roku), panoramiczny szyberdach, skórzana tapicerka .Jezdzilem nim głównie sam, czasem z narzeczoną, także wnętrze jest w stanie jak nowy. Mam dwa komplety dywaników (zima-gumowe, lato-welurowe), kuwetę do bagażnika. Nigdy nie palono w środku, myłem je wyłącznie na bezdotykowej myjni.
Spalanie - w mieście ok. 10l, max 12.5 litra na zimnym rozruchu w czasie mrozów. W trasie nawet do 7.5l/100km (np z włączonym tempomatem). Średnia, jaką pokazuje komputer z 9400km to 10.6l/100km, co na 165KM i stały napęd 4x4 uważam że jest bdb wynikiem.
Jestem go w 100% pewny, w związku z czym możemy się umowic w dowolnej stacji obsługi, u mechanika czy w ASO.
Tak jak pisałem wcześniej - chciałem absolutnie pewnego auta i udało mi się kupić samochód, którego jestem w 100% pewien. Gdyby nie to, że zmieniłem pracę i dostałem slużbową Jettę, do głowy by mi nie przyszło pozbywać się mojego Subaru.
PS: RAZ jeden byłem nim na I stopniu ALSDS w Rudnikach
Dla wytrwałych chyba kompletna lista wyposażenia:
- manualna skrzynia
- skórzana tapicerka (całość, na fotelu kierowcy w miejscu lewego podparcia delikatne otarcia).
- nawigacja DVD z ekranem dotykowym (wgrane mapy PL z 2011)
- el. sterowane okno dachowe "Panorama"
- felgi letnie 17” z oponami Bridgestone Potenza RE050A (niestety już pewnie do wymiany)
- felgi zimowe stalowe 15” z oponami Barum Polaris (spokojnie jeszcze kolejny sezon, w tym roku założyłem je dopiero miesiąc temu)
- el. sterowane szyby wszystkich drzwi
- el. regulowane i podgrzewane lusterka
- kierownica obszyta skórą
- regulowana kolumna kierownicza
- klimatyzacja automatyczna
- fotel kierowcy regulowany elektrycznie
- regulacja oparcia odcinka lędźwiowego
- podgrzewane fotele przednie
- podłokietnik w tylnym rzędzie siedzeń
- podłokietnik w przednim rzędzie siedzeń
- podświetlane lusterka w osłonach p/słonecznych
- uchwyty na napoje z przodu i z tyłu
- komputer pokładowy
- tempomat
- termometr zewnętrzny
- oświetlenie kabiny z wyłącznikiem czasowym
- oświetlenie bagażnika
- dzielone oparcia tylnych siedzeń
- demontowalna roleta bagażnika
- schowek na roletę bagażnika
- aluminiowa pokrywa silnika
- aluminiowa pokrywa bagażnika
- przednie reflektory przeciwmgielne
- przednie reflektory soczewkowe
- podgrzewanie szyby przedniej
- antena w szybie tylnej
- kierunkowskazy w lusterkach bocznych
- spojler dachowy
- relingi
- 4 kanałowy ABS
- reduktor skrzyni biegów Dual-Range
- aktywne zagłówki z przodu
- poduszki powietrzne kierowcy/pasażera przednie
- poduszki powietrzne kierowcy/pasażera boczne
- kurtyny powietrzne przód/tył
- system montażu fotelików dziecięcych ISOFIX
- napinacze pasów bezpieczeństwa
- trzypunktowe pasy bezpieczeństwa
- zagłówki dla wszystkich pasażerów
- kuweta bagażnika Subaru
- dywaniki welurowe
- dywaniki gumowe
CENA: 38000PLN
Jeśli chodzi o cenę - myślę, że jest rynkowa i nie odstaje od średniej (polecam wizytę na mobile.de), natomiast w granicach rozsądku będę elastyczny (zdaje sobie sprawe np z tego, ze zbliza się rozrzad czy ze sprzeglo kiedys tam będzie się domagało wymiany).
Jestem do dyspozycji pod nr 691 499 732; niestety mieszkam w Łodzi a w tygodniu pracuję w Warszawie, więc oględziny albo po 19.00 albo w weekend.
Dogadamy się :)
Mateusz


















