Przy okazji wymiany przegubu próbowałem sprawdzić stan sworznia wahacza ale ponieważ nie wiem jak powinien się zachowywać sprawny to zrobiłem jedynie głupią minę.
Sworzeń kreci się lekko i gładko, gumka cala, na boki rusza się bez problemu. Wydaje mi się, że w jakimś Hynesie, czy czymś takim czytałem, ze jak się lekko kręci to do wymiany. Luzów nie wyczuwam wiec pozostaje mi czekać na oświecenie z waszej strony.
Pozdr,
Slawo.
Sworzen wahacza kontrola
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Sworzen wahacza kontrola
Przejechać powoli po nierównościach, takich trochę dłuższych, nie jakichś np kocich łbach - jak stuka, to do wymiany, jak nie, to raczej OK.
Podnieść koło, chwycić jedną ręką za górę koła, drugą za dół i mocno spróbować poruszać, tak jakby próbowało się na zmianę pochylić koło w stronę samochodu i wychylić na zewnątrz - jak jest luz i to do wymiany, jak nie, to OK.
Podnieść koło, chwycić jedną ręką za górę koła, drugą za dół i mocno spróbować poruszać, tak jakby próbowało się na zmianę pochylić koło w stronę samochodu i wychylić na zewnątrz - jak jest luz i to do wymiany, jak nie, to OK.