

mysle cenowo 37-35tyscyqan pisze:Ile za tajp era chcesz? Ten szary co za czarnuchem stoi?
cena podana za type rpawlaswrc pisze:danny007, napisz cenę za Type Ra, no i co w nim siedzi?
A jeszcze co do czarucha - było coś grzebane w silniku? Co to za chipowane ECU? To Twoje autko, czy tak na handelek? Jaka skrzynia tam siedzi?
danny007, Jak wiesz jestem zainteresowany felgami - prosiłbym o wymiary (17x7? ET?), cenę, jaki stan i foto (może być na PW).danny007 pisze:Panowie jezeli autko sie nie sprzeda,to prosze skladac oferty kto jest jakimi czesciami zainteresowany
Mam takie zapasowe ,ale tylko 3sztuki ktore moge dozucic nowemy nabywcy auta.iggy pisze:danny007, Jak wiesz jestem zainteresowany felgami - prosiłbym o wymiary (17x7? ET?), cenę, jaki stan i foto (może być na PW).danny007 pisze:Panowie jezeli autko sie nie sprzeda,to prosze skladac oferty kto jest jakimi czesciami zainteresowany
ja rozumiem, że jest dopieszczony itp, itd, ale przy tej cenie cena tego czarnego jest jakaś ekstremalnie podejrzana, jak na samochód, którego jedyną bolączką jest rdza na nadkolu... 3 krotna przebitka?danny007 pisze: mysle cenowo 37-35tys
eMTi pisze:ja rozumiem, że jest dopieszczony itp, itd, ale przy tej cenie cena tego czarnego jest jakaś ekstremalnie podejrzana, jak na samochód, którego jedyną bolączką jest rdza na nadkolu... 3 krotna przebitka?danny007 pisze: mysle cenowo 37-35tys
burat, jeśli chodzi o typy bloków, to w bardzo dużym skrócie sprawa wygląda następująco:
1. blok otwarty (typowy) - blok, w którym dookoła cylindrów znajdują się kanały na płyn chłodzący - znajdują się one na większości obwodu każdego z cylindrów
2. blok półzamknięty - tutaj te kanały mają mniejszy przekrój, zazwyczaj ma wstawione trzpienie, które przeciwdziałają rozszerzaniu się komór cylindrów, przez co ścianki cylindra są sztywniejsze, co skutkuje m.in. większą szczelnością pod głowicą, a zniekształcenie tulei jest mniejsze. Dzięki temu można go mocniej dodmuchać, a z drugiej strony nie ma problemów z przegrzewaniem się
3. blok zamknięty - tutaj kanały chłodzące są bardzo małe, blok jest wytrzymały i można go mocno dodmuchać, ale niestety cierpi na tym chłodzenie..
nie wiem do czego zmiezasz,tak byl WRX Type r V ale od versji 3eMTi pisze:a to WRX w tej budzie nie był z definicji WRX STi?? tam jest silnik GC8 280KM?
Trzymam za słowo.danny007 pisze:Jezeli nie bedzie kupca bedziesz pierwszy do felg