Potrzebuje DCCD, szpery w tylnym dyfrze, ponad 300 kuni, dźwięku boxera, gwizdu turbiny, syczenia BOVa, marchew z wydechu, dobrego zawiasu, trakcji, dużego spojlera a przede wszystkim bezawaryjności i ciągłej gotowości do boju!
Myślałem o eye dropie 2005.
Pytania:
1) Co STI ma w tylnym dyfrze? Wiskozę? Czyli płytki zanurzone w oleju?
Wiskozę
2) Co WRX ma w tylnym dyfrze? Otwarty mechanizm różnicowy?
Wiskozę
3) Od jakiej granicy mocy trzeba kuć silnik w STI?
4) Jaki jest najgłośniejszy wydech?
Blitz Nur Spec R
5) Jakie jest maksymalne doładowanie seryjnego STI, oraz w pakiecie prodrive PPP (305KM).
Seryjne doładowanie ~1,25bar, PPP ~1,5bar.
6) Co to jest za regulowany z kabiny zawias? Ma to sens? Jak to można wykorzystać? Opinie...
TEIN EDFC
7) Czy to normalne, że w STI na zimnym silniku po odpaleniu obroty są na poziomie 1,5k? Po przegazowaniu spadają na 800.
Tak
8) Czy to normalne, że w STI na zimnym silniku po włączeniu postojówek zmieniają się obroty jałowe, jak również po włączeniu świateł mijania?
Tak
9) Czy to normalne, że w STI zmieniają się obroty jałowe podczas kręcenia kierownicą?
Tak
10) Czy STI ma seryjnie BOVa?
Nie. Ma zawór DV. Jeśli ma BOVa to może silnik zalewać paliwem.
11) Co ma WRX w centralnym dyfrze skoro nie DCCD? Wiskozę 50/50?
Wiskozę 50/50.
12) Dlaczego w STI przy zablokowanym DCCD, wiskoza z tylnego dyfra wydaje się być bardziej "spięta" i widać w ciasnym zakręcie jak przeskakują tylne koła, niż przy trybie auto(lub 0%)? Czy DCCD steruje też tylną wiskozą?
DCCD steruje jedynie centralnym dyfrem. Tylny dyfer jest zawsze pasywny.
Nowe pytania będę dopisywał w pierwszym poście, zrobię sobie tu swoje kompendium wiedzy o subaru

Na razie tyle. Dzięki za konkretne odpowiedzi. Pozdro!