[S] STi GC8 JDM

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
Dawide-GP
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Prudnik
Auto: GC8 STi LTD
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] STi GC8 JDM

Post 16 maja 2012, o 17:54

Nadszedł czas sprzedaży Imprezy, niestety :-( :?

Oferowany egzemplarz to Impreza STi limited JDM 1997r.
VIN: GC8 053765
Skrzynia: TY752VBCAA
ObrazekObrazekObrazek
http://img443.imageshack.us/slideshow/p ... 24n64.smil

Subaru sprowadzone do kraju w kwietniu 2010r. gdzie zostało przystosowane do ruchu prawostronnego. Zarejestrowane i opłacone.
Świeżo po remoncie i dotarciu (remont pochłonął 10tys zł), napędy wraz ze skrzynią sprawne. Sprzedaż jest dla mnie nieopłacalna z racji przeprowadzonego remontu, dzięki któremu mogę spokojnie cieszyć się samochodem przez co najmniej kilkanaście lat. Jednak zapragnąłem powrócić do rajdowania :wall:
Trzeba zatem przygotować jakąś zabawkę do ścigania, a szkoda jest mi robić wydumkę z mojego STi.
Pompa wspomagania wyje przy szybszej jeździe, dorzucam nową na wymianę. Nie naprawiałem tego gdyż przy spokojnej jeździe stara pompa nie wyje, a na dojazdy do pracy wystarczy mi dostojne przechadzanie się ulicami miasta, kradnąc zainteresowane spojrzenia przechodniów :mrgreen:
Jednak jak się wkurzę, to to wymienię :D
Do baku zalewana zawsze PB98 o liczbie oktanowej 100 8-)
Amortyzatory w dobrej kondycji. Na nierównościach lekko postukiwały końcówki stabilizatora przedniego, jednak z dniem 22.05.2012r. zostały wymienione na nowe :)
Samochód do drobnych poprawek lakierniczych, ale parchów nie ma, ani połaci zeżartej blachy :mrgreen: Sam jestem zdziwiony, że ma zdrowe nadkola i progi :mrgreen: Po prostu jest trochę odprysków od kamieni.
Dzisiaj (22.05.2012r.) doszły nowe letnie opony :-d

Imprezę wyceniam na 25tys zł.
Dla forumowiczów cena podlega negocjacji ;-)
Kontakt: PW lub kom 888 206 137

Specyfikacja:
-krótka skrzynia biegów, do 180km/h
-aluminiowa maska
-aluminiowe wahacze
-waga 1250kg
-kierownica Nardi (brak Airbag)
-wlot powietrza na dachu
-elektryczne szyby
-brak ABS

-wydech przelotowy 3,5" od samego turbo
-sprężyny zawieszenia Tein zielone
-short shifter
-zegar doładowania
-bov
-MBC
-nakrętki kół D1Spec
-obręcze aluminiowe 16" z Imprezy WRX new age

Co zostało zrobione:
-nowe tarcze i klocki z przodu
-wymieniony płyn hamulcowy
-olej w skrzyni i dyfrze Millers
-olej w silniku Millers CFS 5w40
-remont silnika, przeprowadzony końcem roku 2011 by Sidor
(min.: regeneracja głowic, wał OEM, panewki ACL Race, pompa oleju STi 08, korby OEM, pierścienie, kompletny rozrząd)
-odchudzone koło zamachowe by Radzikowski
-sprzęgło spiekowe, wzmocnione by Radzikowski
Ostatnio zmieniony 22 maja 2012, o 20:11 przez Dawide-GP, łącznie zmieniany 4 razy.



burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] STi GC8 JDM

Post 16 maja 2012, o 21:35

Dawide-GP pisze: Jednak zapragnąłem powrócić do rajdowania :wall:
ciekawe jak impuls to sprawił :giggle: :giggle: :mrgreen:

fajna maszynka kurcze ,czy ja kiedyś sobie kupie turbo ;-( ;-( ;-(
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

ODPOWIEDZ