[S] Subaru Impreza GT Kombi 240KM

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
Ptasior
0 gwiazdek
Lokalizacja: WZ
Auto: Turbowanna
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] Subaru Impreza GT Kombi 240KM

Post 2 cze 2012, o 15:33

Niestety z powodów finansowych powoli zaczynam rozważać sprzedaż Subaraka i stąd to ogłoszenie. Chciałbym oddać auto w dobre ręce i dlatego najpierw wolę przez forum poszukać potencjalnego przyszłego właściciela.

Subaru Impreza GT ’95 Wagon
Karoseria: z przodu facelift na wersję ‘99-00 (maska, zderzak, lampy, grill), w zderzaku zamontowane halogeny dalekosiężne Wesem zamiast seryjnych przeciwmgielnych
Silnik: EJ20T (seryjnie 208 KM) ze zmienionym turbo na TD-05, pompa paliwa od STI, moc zmierzona na hamowni to 240 KM / 280 Nm (wystarczy zrobić remap i będzie więcej), olej półsyntetyczny Valvoline VR1 10W-60
Układ wydechowy: od samego downpipe 2,5 calowy Hayward&Scott (bez katalizatorów) z bardzo ładnym brzmieniem (trochę słabo słychać ale zawsze coś: )
Układ dolotowy: seria + hybrydowy BOV The SUN Motorsports (dodaję oryginalny DV jakby ktoś nie lubił syczenia)
Układ hamulcowy: z przodu swap na tarcze 294mm i zaciski z wrx-a (4-ro tłoczkowe), świeży komplet tarcz Brembo ORO, klocków Ferodo Racing DS2500 i do tego płyn hamulcowy Ferodo DOT 5.1, tył seryjny
Felgi: kute 17’ z wrx-a z fabrycznym złotym malowaniem, opony 225/45R17
Zawieszenie: seryjne z poliuretanowymi tulejami Powerflex
Wnętrze: fotele i kanapa z wersji ‘99-00, poza tym przedlift z gałką zmiany biegów i kierownicą Nardi Torino, 3 wskaźniki: temperatury oleju, temperatury spalin i cieśnienia doładowania (z funkcją peak i warning) z zielonym podświetleniem i włącznikiem w przycisku BRIGHT zamontowane w miejscu radia
Inne: elektryczne 4 szyby i szyberdach, wspomaganie kierownicy, fabryczna klimatyzacja (niesprawna, póki co nie sprawdzałem dlaczego – być może wystarczy tylko nabić), airbag, ABS (wyłączony)

Silnik chodzi bardzo dobrze, skrzynia jak i napędy również. Mechanicznie nie ma nic do zarzucenia. Karoseria jest bezwypadkowa, nie licząc małej stłuczki (ew. zdjęcia do wglądu) w przód auta od której zniszczył się zderzak, lampy z jednej strony i trochę maska ale wszystko zostało dobrze naprawione. W aucie do zrobienia są tylne nadkola oraz klapa w miejscu mocowania dolnego spoilera (wchodzi rdza). Ponadto zaczęła się „bujać” wskazówka prędkościomierza, trzeba zajrzeć do licznika i go ewentualnie wymienić (jest na kabel, nie na linkę). Auto stoi teraz na zimowkach, mogę dorzucić komplet opon letnich w takim samym rozmiarze (niewielka ilość bieżnika - opony raczej na „dojechanie”).

NIEAKTUALNE

Obrazek

Obrazek



ODPOWIEDZ