

Kupta Forka-S Turbo, najlepiej MY99, potem zróbta se z niego fajne auto i bądzta szczęśliwe.

Gwido
Ale przeciez caly problem w tym, ze tak nie moze...Grzesiek_67 pisze:Kupta Forka-S Turbo, najlepiej MY99
Zamiast jak czlek normalnyGrzesiek_67 pisze:gruby,
bo One chcą się lansować. Lansować i jeszcze raz lasnować.
Całe życie - Lansjerzy
Arno pisze: doszlo dzis do tego, ze wzialem katalog 135. zle to wrozy. bede chodzil w szelestach
Dla blondyny w bejsbolówce, jak najbardziej.WiS pisze:PS. Mariusz, nie daj się - to fajne auto jest!
WiS pisze: W ramach akcji - wyposaż Arno na nową drogę życia?
Białe skarpetki i mokasynydevlin pisze: Kto i co jeszcze może dołożyć?
Godlik pisze: Białe skarpetki i mokasyny
nie wiem co na to gruby.damaz pisze:nie ma być "jakiś" tylko gruby i złoty.
a dokładniej:So What! pisze:A o instrukcji obsługi dresowozu nikt nie pomyślałWszak to nowość dla Arno jest
![]()
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Dresowóz
Tak bardzo nie lubisz Arno, że proponujesz mu AR? :PWiS pisze: Brera 3.2 4x4...
ky pisze: Tak bardzo nie lubisz Arno, że proponujesz mu AR? :P
r.
Do BMW może być tombakowy.damaz pisze: nie ma być "jakiś" tylko gruby i złoty.
damaz pisze: nie ma być "jakiś" tylko gruby i złoty.
Gal pisze: Ale gruba keta na szyję musowo.
http://www.wrx.com.au/forum/viewtopic.p ... 50#p580350WRX.com.au pisze: Pick it up on thursday. Buying the car I demo'd. As an "elder member" I decided it was time for a change after 6 WRX's and nearly 1 million K.
Test drove both on the same day. Bm quieter, more refined and a hell of a lot torquier down low. Sti was about as quick in a sprint and probably has more ultimate grip (certainly better than my sti bugeye), but cheap interior (those door trims must cost $1) and ugly betty looks are not to my taste. BM less practical, although the booot is suprisingly large. Bi xenons are nice!
The Sti is still a rocket, the gear box is excellent, as is the bm's, and the ride quality is very similar. Neither cope with large bumps well but given their role in life neither is bad. The active dif is fun to play with but I suspect you would leave it in auto most of the time. The SI drive is a w!@# IMHO.
The Sti is still a blast for the money (personally I dislike the Recaros, but each to their own) and it is still a very good car, but as I said above, it was time to try something different. I still have the Lib GT as my practical company car so I still will remain a member of the club.