
Buda najlepsza z najlepszych, czarny kolor ze złotymi drobinami, biała felga, manualna skrzynia i fajne gadżety na pokładzie. Auto generalnie bez przygód, wg miernika jedynie tylny prawy błotnik ma nieoryginalną grubość lakieru - ale wszystko zrobione świetnie, nie ma żadnych różnic odcieniu itd.Pewnie niektórzy wnikliwi forumowicze wiedzą; po zakupie okazało się, że auto zaczęło łykac duużo oleju w efekcie czego dostało świeży silnik i kilka usprawnień. Licznikowy przebieg 177 tys km, silnik niecale 100 tys km. Na chwilę obecną auto dysponuje mocą seryjnego WRX, czyli 218KM. Skrzynia Foresterowa (przełożenie 4.444). Felgi Aez Xylo 16", które bezproblemowo wchodzą na czterotłoczkowe zaciski.
Wyposażenie:
- Klimatyzacja pół-automatyczna
- Duży szyberdach
- Tempomat
- Podgrzewana przednia szyba
- Podgrzewane fotele
do tego wszystko inne oprócz skóry i navi
Z dodatków:
- 4 tłoczkowe zaciski z WRX po regeneracji, wymienione wszystkie gumki
- Nacinane i nawiercane tarcze 294mm Mintex + klocki Mintex
- Silnik po przebiegu niecałe 100 tys km
- Turbo TD04L
- ECU V3 z WRX wraz z immo
- Swieża pompa paliwa z WRX, wszystkie katalizatory również z przebiegiem jak silnik
- Backbox Replika Apexi
- Intercooler, DV WRX
- Parę silikonowych rurek pod maską
- Poliuretanowe tuleje stabilizatora
- Radio z Subaru MP3, kolorowym LCD, Bluetooth, opcją podłaczenia kamery cofania lub innego urządzenia video
- Ładniejszy grill, oryginał Subaru
Przy okazji wymiany silnika wymienione świece, rozrząd.
Cena forumowa 35 tys zł
Większa porcja zdjęć: https://picasaweb.google.com/filesteron ... directlink





