cyqan pisze: Ja bym się martwił bardziej tym, co by 2x mocniejszymi Subarakami dotrzymać kroku VAGo'wi
Bez jaj

Plan jest by dotrzymać kroku NA, tylko gorzej bo kijek ma NA i będzie ciężko

cyqan pisze: Ja bym się martwił bardziej tym, co by 2x mocniejszymi Subarakami dotrzymać kroku VAGo'wi
eMTi. Wejdź i się przekonaj po co ;)eMTi pisze:hemi112, na jakim lotnisku... teraz jest sezon zimowy, jeździ się w góry![]()
eMTi pisze: bo na mokrej kostce możesz czuć niedobory mocy i trudniej jest cokolwiek skorygować..
A to jest dość ciekawe.eMTi pisze: Jak rozpoczynałeś poślizg? lewa, ręczny czy wahadełko?
podstawową różnica przy AWD w trakcie jazdy w poślizgu jest to, że masz poślizg 4 kołowy i zasadniczo nie jeździsz w kontrze, tylko bokiem na prostych kołachryjeks pisze: ale zauważyłem, że miałem problem z odkręcaniem kontry i oceną czy jeszcze gaz w podłodze
eMTi pisze: podstawową różnica przy AWD w trakcie jazdy w poślizgu jest to, że masz poślizg 4 kołowy i zasadniczo nie jeździsz w kontrze, tylko bokiem na prostych kołach
@lbert pisze:W środę nad ranem i rano będzie warunek na GriinWaldzie. Chętni ??
U nas też nie.cyqan pisze:Raportujcie z Grinwaldu. U nas upalnie póki co
Oprócz tego mam wszystko ... po 2 kpl.Arti pisze: halogeny dalekosiężne