Jest to my01 ( dekoder tak pokazuje ) a dokładnie 2000.05.18
Przebieg około w tej chwili 135 tyś km
Poprzedni właściciel ściągnął to z Francji ( są zdjęcia na forum ) z przebiegiem chyba 98 tyś km, wymienił rozrząd, świece itp
Ja kupiłem autko z wieloma sprawami do ogarnięcia.
co zrobiłem :
- klocki przód i tył
- tarcze przód
- olej 10w60 shell racing co 7 tyś km wym ( świeżo wymieniony )
- nowe amortyzatory tył
- nowe tulej tylnego stabilizatora STRONGFLEX
- nowa chłodnica
- nowa sonda lambda
- nowe lampy clear, postojowe clear, białe kierunki w zderzaku i błotniku
- halogeny oraz spryskiwacze lamp
- maska z laminatu
- płyn w skrzyni oraz w tylnym dyfrze - motul 300V
- płyn w chłodnicy
- płyn wspomagania
- nowy pasek wspomagania
- nowe lekkie felgi ( na aucie są teraz oponki zimowe na nich )
- auto po zakupie było w MTS na sprawdzenie czy wszystko gra zostało coś poprawione z doładowaniem, auto ładuje 1 bara
- nowy tylny tłumik z wkładką wyciszającą - cały przelot
- nowe radio JVC oraz głośniki ( wyższa półka )
- nowa gałka Nardi Torino
- auto świeżo po przeglądzie
- instalacja gazowa założona w firmie Sparko u Konrada - super fachowiec od LPG w Subaru, zrobione na LPG 15 tyś, świeżo po przeglądzie gazu - wszystko działa wyśmienicie.
Wszystkie zdjęcia i dokładny opis co się działo jest w nielegalu pod adresem
http://www.forum.subaru.pl/index.php?/t ... lodsze-gt/
Oczywiście zero rdzy na aucie, nie ma się do czego przyczepić. Auto jest bardzo ekonimiczne trasa to 10 LPG, miasta 12-13 LPG, dane przy normalnej jezdzie bo auto tak było traktowane poza dokładnie 3 wypadami na tor.
Cena 28 tyś zł
Auta miałem nie sprzedawać ale jednak chęć posiadania STI jest większa :P

