Dobry ten kawałekinquiz pisze:Лукашэнка, dla rozluźnienia w temacie lotniczym proponuję come fly with me
i również inne z tej serii.

Dobry ten kawałekinquiz pisze:Лукашэнка, dla rozluźnienia w temacie lotniczym proponuję come fly with me
chociaż Ty tak sądzisz, bo ich właśni piloci tak nie uważają. Pewnie o wielu rzeczach nie wiemy, ale gdy piloci Ryanair sami się wypowiadają, że mają stracha latać, to o czym to świadczy?Лукашэнка pisze:Busik,
dziękuję za link do tego wywiadu.
To co usłyszałem utwierdziło mnie w przekonaniu, że RyanAir należy do najbezpieczniejszych linii lotniczych.
Najnowszy nabytek polskiego przewoźnika - boeing 787 dreamliner - został w niedzielę wycofany z rejsu ze stolicy do Monachium, tuż przed odlotem do Niemiec. Według portalu Aeronews.pl, który jako pierwszy poinformował o awarii, samolot został zawrócony z pasa startowego. Według nieoficjalnych informacji piloci mieli problem z elektroniką.
Jak podaje Aeronews.pl, to kolejne kłopoty nowej maszyny Polskich Linii Lotniczych LOT. W miniony piątek w rejsie do Pragi najnowszy nabytek polskiego przewoźnika zmuszony był lecieć na wysokości 4,5-4,8 tys. metrów (zamiast na wysokości 10-12 tys. m), ponieważ były kłopoty z uszczelką w drzwiach.
Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75248,13062697,Dre ... z2FEfs31ID
W całej branży są problemy. Piloci różnych linii się skarżą:busik pisze:chociaż Ty tak sądzisz, bo ich właśni piloci tak nie uważają. Pewnie o wielu rzeczach nie wiemy, ale gdy piloci Ryanair sami się wypowiadają, że mają stracha latać, to o czym to świadczy?Лукашэнка pisze:Busik,
dziękuję za link do tego wywiadu.
To co usłyszałem utwierdziło mnie w przekonaniu, że RyanAir należy do najbezpieczniejszych linii lotniczych.
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,134 ... rnika.htmlWRC fan pisze:Лукашэнка pisze:W sensie, że do trumny LOTu?WRC fan pisze:Jakże piękny gwóźdź do trumny![]()
No podobno właśnie nie.
Ma być tych Dreamlinerów aż pięć i mają pomóc wyjść LOTowi na finansowy plus:
http://serwisy.gazetaprawna.pl/transpor ... yzysu.html
![]()
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,130 ... juz_w.html
Ale w czym problem?
Tak, a samoloty w zamian za wycofywane 767 to się za friko wypożycząЛукашэнка pisze: czysty zysk
Jesteś przekonany?Лукашэнка pisze: Gdy te samoloty są uziemione z winy producenta, nie tylko, że nie generuje żadnych koszów...
oczywiście, ze nie.FUX pisze:Jesteś przekonany?
nie chce mi się wierzyć żeby "nasi" podpisali odpowiednio dobre umowy.Лукашэнка pisze: Powinno być jednak tak, że umowa z gwarantem tych maszyn powinna przewidywać między innymi:
MAK stwierdził, że rewers ciągu nie zadziałał. wypakowali w ogrodzenie autostrady jadąc 195 km/h.WRC fan pisze:Film z wypadku Tu-204 na Wnukowie - ujęcie z samochodu przejeżdżającego autostradą
damaz pisze: w sensie tymi przy kołach? no to z kolei ja teraz się dziwię, bo pierwszy raz o tym słyszę.
Czy na pewno?damaz pisze:hamulce nie generują ani kawałka siły, którą generuje rewers.
damaz pisze: będzie hamować za następne 10 razy?
wszystko OK., tylko za jaką (dosłownie) cenę? widziałeś te hamulce? to nie jest jedna tarcza. ani dwie (nic dziwnego przy takiej energii). w tych okolicznościach przyrody rewers ciągu naprawdę dużo zmienia. (energia to kwadrat prędkości).leon pisze: Ale najważniejsze jest całe.
Jeśli się sfajczy, to na szmelz, trudno. Przecież niedziałający rewers nie przytrafia się codziennie.damaz pisze:no i ja rozumikem nie ogarniam: jak coś, co świeci na czerwono (sproro tego czegoś się sto;piło, znaczy) będzie hamować za następne 10 razy? dla mnie niepojęte.
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103086,1316 ... iloci.htmldamaz pisze:a z trzeciej strony, to w swietle powyższego wyjaśnienie MAK jest bardziej niż dziwne. tylko pamiętajmy, źe w Rosji nie obowiązują FARy.
damaz pisze: tylko za jaką (dosłownie) cenę? widziałeś te hamulce?