na jaka kwote ...

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 18:12

trzeba sie przygotowac, by zakuc silnik w imprezie 1998 gt? prosze o liste rzeczy, jaka bedzie potrzebna do takiej operacji :->



Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 181 razy
Polubione posty: 109 razy

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 18:22

A myślę ,że tak z 10-12 tysi Ci wystarczy :idea:

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 19:00

A jest sens zakuwac?
Jacek "AMI" Rudowski

Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 181 razy
Polubione posty: 109 razy

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 19:20

AMI pisze: A jest sens zakuwac?
A kto bogatemu zabroni :mrgreen:

AMI
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dublin
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 19:25

No, cos w tym jest - po raz kolejny.
Jacek "AMI" Rudowski

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 20:14

Jaki sens, wyjasniam, jest do wziecia gt, fajny 1998 rok ma przejechane 170 tys. ale koles podkrecil go na pare konikow zaduzo.I tak sie sklada, ze nie chce za duzo za auto.Wiec przygotowuje sie na remont kapitalny.Ale nie dla kogos tylko dla siebie ;-) Chcialbym go zakuc zo za tym idzie:zmienic napewno tloki,wal, panewki,turbina,uklad wydechowy.nie wiem co jeszcze trzebaby bylo zmienic.Dodam ze chce podniesc moc do 330 hp.Nie po to by nim jezdzic na codzien od tego mam forka, ale tak od czasu do czasu poszalec.
Zalezy mi na opiniach i czy warto?jesli chodzi o koszt 12 tys, to jestem to zniesc.Ale chcialbym uzyskac taka opinie od eksperta, moze jakis na forum niefortunnie odczyta tego maila, i cos doda od siebie...
Caly czas sie zastanawiam, nad kupnem imprezy takiej wktora "nie musialbym nic wkladac", ale koszt....a tak kupilbym fajnego dojezdzonego, ale spokojnie w ciagu pol roku moglbym oddac go w dobre rece by takie cos mogl zrobic, jak zakuc motor.

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 20:34

AMI pisze:A jest sens zakuwac?
Sens jest jeśli kolega ma zrobioną resztę modów jak: hamulce, stabilizatory, amory, sprężyny, mocna skrzynia co najmniej TY754 lub 6MT, zmieniony komputer, czas i pieniądze :razz:

Ja tam zawsze wychodzę z założenia, że jeśli coś tuningować, to startować od najmocniejszej serii. Równie dobrze i w podobnych pieniądzach można zaczynać od GL'a kupionego za "czapkę gruszek", zamiast wybebeszać GT'ka, który póki co cieszy się jeszcze jakimś zainteresowaniem.

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 21:38

cygan, tak masz racje co do hamulcow, to zamierzam zrobic, zaraz po zakupie auta, wymemic juz przystosowane do takiej mocy jaka chce uzyskac.Koszt to jakies 1000 zl

Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 181 razy
Polubione posty: 109 razy

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 21:54

darecki1981 pisze: Koszt to jakies 1000 zl
A za co to jest ? ten 1000 :idea:

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 22:05

Dowiedzialem sie ze koszt amiany hmulcow na taka moc to jakies 1000 zl, malo pewnie?nie wiem nie znam sie dlatego moga mnie orżnąć :lol: , ale ja sie dowiem moze wiecej moze mniej, nie wiem.Tak sie dowiedzialem ze taki koszt.

Krysztal
4 gwiazdki
Lokalizacja: Świdnica
Auto: rajdowe i cywilne
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 22:24

darecki1981 pisze:Dowiedzialem sie ze koszt amiany hmulcow na taka moc to jakies 1000 zl.
Tyle kosztują klocki CL RC5+ na tył do złotych brembo...
Obrazek

ECU Master DET3 - montaż, strojenie'

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 22:37

hmmm.ok wlasnie czytam bloga i naprzyklad do 300 hp smialo brac gt,wrx, powyzej tylko sti(podniesienie mocy).Ja nie mam najmniejszego zamiaru brac udzialu w wyscigach(narazie) :mrgreen:,mnie interesuje 300hp ,i mysle ze remont silnika wystarczy!?co dalej,skrzynia, czytam ze kazda skrzynie mozna zakatowac.Poznalem wypowiedzi uzytkownikow i napisali ze na seryjnej tez mozna pojezdzic..., nie lodzmy sie auto bedzie naprawde sporadycznie uzytkowane.jestem w karaju pol na pol w roku, jezdze i robie rocznie max 10 tys.km. to co odrazu mam sie pchac w sti?jak mi tylko zalezy czasami poddusic go na trasie do szczecina jak jade do saturna :razz: ,odrazu musi byc sti?doradzajcie z checia wyslucham i napewno ktos tez skorzysta.

cyqan
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: z Internetu
Auto: była Impreza, jest Evo, jest ok
Polubił: 0
Polubione posty: 4 razy

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:02

Miszyn Impossible wg. mnie. Jeszcze z tymi cenami wyskoczyłaś z kosmosu.
"Podduszanie" na trasie również wyklucza pomysł zainteresowania się krótką skrzynią, podobnie jak i zakuwanie silnika przy powyższych założeniach.

Wychodzi na to, że musi być STi. Będzie szybciej i taniej.

Piter 35
6 gwiazdek
Lokalizacja: Jelenia Góra
Polubił: 181 razy
Polubione posty: 109 razy

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:07

darecki1981 pisze: Ja nie mam najmniejszego zamiaru brac udzialu w wyscigach
Subaru do wyścigów to raczej się nie nadaje , prędzej do rajdów (lub np: KJS-owych zabaw i ) .
darecki1981 pisze: mnie interesuje 300hp
darecki1981 pisze: Poznalem wypowiedzi uzytkownikow i napisali ze na seryjnej tez mozna pojezdzic...
Myślę ,że przy takiej mocy to WRX-owa czy też GT-kowa ( w sumie to to samo ) skrzynia długo nie pociągnie . Tak jak pisał Cygan , potrzebujesz mocniejszej skrzyni :idea:
darecki1981 pisze: jak mi tylko zalezy czasami poddusic go na trasie do szczecina jak jade do saturna
Na autostrady to lepiej S4 lub RS

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:22

Piter35, zaginasz mnie ale to dobrze znasz sie na rzeczy, faktycznie nie potrzebuje na rajdy itp.poprostu chcialbym miec fajne auto itd.ale nie na rajdy :!: naprawde jestem w obledzie bo nie wiem co lepiej zrobic kupic fajnego gt,wrx?czy cos pokombinowac z uzywanem gt.?Wiesz chcialbym miec raz to fajne auto, dwa to pewne(remont),trzy zwiekszyc moc.Czaami lubie przydusic, czesto jezdze po kretych drogach, ale nie rajdy to nie dla nie :!: poprostu chcialbym go sobie odpalic i wiedziec ze te auto potrafi...Rozumiesz troche o co mnie sie rozchodzi :?: ;-)

Gootek
6 gwiazdek
Polubił: 0
Polubione posty: 2 razy

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:24

darecki1981 pisze:jak mi tylko zalezy czasami poddusic go na trasie do szczecina jak jade do saturna
A nie lepiej cos takiego wziąć, na przykład:
"BMW 750 5,4 326KM SEDAN FULL OPCJA!!!" - za 9 999 zł
http://otomoto.pl/bmw-750-5-4-326km-sed ... 03810.html

http://otomoto.pl/bmw-750-e38-750i-czar ... 06544.html
http://otomoto.pl/bmw-750-5-4-navi-xeno ... 32249.html
i tym podobne...

a pozostałe środki płatnicze ulokować na przykład w portowych burdelach?

;-)

burat
Awatar użytkownika
6 gwiazdek
Lokalizacja: Bielawa
Auto: Łosiarrii , Baśka
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:26

no to może bardziej SpecB :cofee:
Mikołaj Rej cyt. " A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swoje Rajdówki mają" :mrgreen:

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:28

hehe czyli nie rozumiesz mnie ;-) nie nawidze szpachlowozow sa fatalne!zle sie w nich czuje i maja fatalny tylny naped!!!bmw=porazka dla mnie!tyle w temacie

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:34

zapomnnialem dodac ze nie lubie jak auto stoi wiecej jak 3 dni w warsztacie,a BMW kochaja klucze szczegolnie nasadowe :-) wiem co mowie

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:38

darecki1981 pisze:maja fatalny tylny naped
Tylny napęd to bardzo dobry rodzaj napędu. W wielu sytuacjach (innych niż te, gdzie 4x4 ma największe zalety), to najlepszy napęd.

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:40

cyqan pisze:Miszyn Impossible wg. mnie. Jeszcze z tymi cenami wyskoczyłaś z kosmosu.
"Podduszanie" na trasie również wyklucza pomysł zainteresowania się krótką skrzynią, podobnie jak i zakuwanie silnika przy powyższych założeniach.

Wychodzi na to, że musi być STi. Będzie szybciej i taniej.
czyli nie pierdzielic sie brac tego co nie?

http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-s ... 81770.html

jarmaj
6 gwiazdek
Lokalizacja: Gliwice
Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
Polubił: 83 razy
Polubione posty: 443 razy

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:44

:lol:


Potrzebujesz auta z ALS'em, rajdową przeszłością (zerówka z Dolnośląskiego), itp?


Ile Ty masz? 15???? :giggle:

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:45

jarmaj pisze:
darecki1981 pisze:maja fatalny tylny naped
Tylny napęd to bardzo dobry rodzaj napędu. W wielu sytuacjach (innych niż te, gdzie 4x4 ma największe zalety), to najlepszy napęd.
RWD nie wchodzi w gre, mialem,jezdzilem,przeklelem,nie dziekuje :!:

darecki1981
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: Dziki zachód polski
Auto: EVO 6 500 KM
Polubił: 0
Polubione posty: 1 raz

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:50

jarmaj pisze::lol:


Potrzebujesz auta z ALS'em, rajdową przeszłością (zerówka z Dolnośląskiego), itp?


Ile Ty masz? 15???? :giggle:
hehe a myslales ze auto sti mial dziadek, ktory jezdzil do wnokow :?: :-) no chyba ,ze znasz ten samochod.

Jarecki
Awatar użytkownika
2 gwiazdki
Lokalizacja: Schweidnitz
Auto: mat
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: na jaka kwote ...

Post 1 sty 2013, o 23:51

darecki1981 pisze: czyli nie pierdzielic sie brac tego co nie?

http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-s ... 81770.html
Z tego co już się dowiedziałeś nie ma sensu inwestować w Gteka :!:
Zdecydowanie lepiej kupić jakiegoś jdma wrxa,sti i przełożyć sobie we własnym zakresie, wtedy wiesz co masz...

Tu masz fajnego gteka i nie trzeba nic kombinować , bo wygląda i mówią o nim że jest idealny..
http://moto.allegro.pl/subaru-impreza-g ... 74266.html

ODPOWIEDZ