Witam!
Czy ktoś mi wytłumaczy na jakiej zasadzie to działa? Nie pytam o sposób używania tylko mechanicznie jak to zostało rozwiązane... No chyba, że robię coś źle. Generalnie sprawa wygląda tak. Przy cofaniu pod górkę z zapiętym reduktorem czuć palone sprzęgło... Nogę mam zdjętą ze sprzęgła a i tak zalatuje delikatnie. No chyba, że na reduktorze nie można cofać... ale wydaje mi się, że bez reduktora też śmierdzi. Przy cofaniu z górki również śmierdzi a przecież wtedy niewielkie obciążenie...
			
													Hill holder (edit)
					Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
	Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- Chloru
 - 6 gwiazdek
 - Lokalizacja: DC
 - Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
 - Polubił: 256 razy
 - Polubione posty: 533 razy
 
Re: High holder
Hill holder się to to nazywa 
 Łatwiej Ci będzie w googlach szukać. 
http://drive2.subaru.com/Spr03_HillHolder.htm
			
									
						http://drive2.subaru.com/Spr03_HillHolder.htm
"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
						- Peepuck!
 - 0 gwiazdek
 - Lokalizacja: Krakoff to Mogilany
 - Auto: Forester 2,0GX'99, Nissan Patrol K160 SD33 35" BFG +3"
 - Polubił: 0
 - Polubione posty: 0
 
Re: High holder
A widzi.. 
  To już wiem czemu tego wcześniej nie mogłem wygooglać... 
 . Pięknie dziękuje  
			
									
						To MY tworzymy ten cholerny świat.....
						Odp: Hill holder (edit)
A może to zapach klocków?  
Jak jedziesz tyłem z górki i masz wciśnięty pedał sprzęgła i lekko przyhamujesz (po czym odpuścisz) to HH nie odpuszcza hamulca i nadal lekko hamujesz. Więc jak długo tak zjeżdżasz to może palisz klocki?
Jak zjeżdżasz tyłem hamując bez biegu to zjeżdżaj na luzie.
A jeżeli dzieje się to na prostej i pod górkę, to pewnie się zacina i hh 'myśli' że pedał sprzęgła jest wciśnięty. Ale to też klocki by się paliły.
Sprawdź czy samochód swobodnie cofa, bez hamowania i czy hamulce nie są gorące (na kołach na których działa hh).
Tapnięte ze smarkfona
			
									
						Jak jedziesz tyłem z górki i masz wciśnięty pedał sprzęgła i lekko przyhamujesz (po czym odpuścisz) to HH nie odpuszcza hamulca i nadal lekko hamujesz. Więc jak długo tak zjeżdżasz to może palisz klocki?
Jak zjeżdżasz tyłem hamując bez biegu to zjeżdżaj na luzie.
A jeżeli dzieje się to na prostej i pod górkę, to pewnie się zacina i hh 'myśli' że pedał sprzęgła jest wciśnięty. Ale to też klocki by się paliły.
Sprawdź czy samochód swobodnie cofa, bez hamowania i czy hamulce nie są gorące (na kołach na których działa hh).
Tapnięte ze smarkfona
- Peepuck!
 - 0 gwiazdek
 - Lokalizacja: Krakoff to Mogilany
 - Auto: Forester 2,0GX'99, Nissan Patrol K160 SD33 35" BFG +3"
 - Polubił: 0
 - Polubione posty: 0
 
Re: Hill holder (edit)
Właśnie przyszło mi to do głowy dlatego zapytałem jak to działa. Będe robił testy w niedzielę to może coś wyczaję.
			
									
						To MY tworzymy ten cholerny świat.....