Mocniejsze auto po remapie, więc się bardziej zapierdziela. Więc pali więcej do kwadratu
WRX czy STI ???? Potrzebuję wsparcia... informacji ;-)
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 86 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: WRX czy STI ???? Potrzebuję wsparcia... informacji ;-)
Tiaaa, już to widzę
Mocniejsze auto po remapie, więc się bardziej zapierdziela. Więc pali więcej do kwadratu
Mocniejsze auto po remapie, więc się bardziej zapierdziela. Więc pali więcej do kwadratu
Re: WRX czy STI ???? Potrzebuję wsparcia... informacji ;-)
Wiozłem go kiedyś razem z szanowną małżonką przez jakieś 800 metrów więc pewnie powie że jeżdżę jak ciota i stąd się bierze spalanieeMTi pisze: hah.. ciekawe, co na to jarmaj
- krzysiek27
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Subaru
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: WRX czy STI ???? Potrzebuję wsparcia... informacji ;-)
Wiecie miałem Vectre B 2,5 V6 192KM która na mieście paliła mi 15l/100km jak jeździłem po obwodnicach i na tempomacie spadało do 13,5l. Mój ojciec natomiast moim autem zszedł do 11,5l i bez tempomatu więc to świadczy ile ja gazu używam (pomijając wariacje
)
Wolał bym STI ale no nie ukrywajmy każdy pracuje nie tylko po to żeby tankować auto na dojazdy do pracy, co innego na upalanie
W sensie, nie żeby palił 20/100 bo w takim razie to kupie STI na co dzień do jazdy i lanosa z gazem tylko na dojazdy do pracy (około 15km w jedną stronę)
A mam pytanie czysto teoretyczne co do remapowania auta. Dało by się wgrać jakiś dwie mapy jedną sportową a drugą jakąś zamulającą i je przełączać jakimś przyciskiem czy czymś takim czy to jest nierealne? Pytam bo na elektronice i tych bajerkach się nie znam kompletnie.
Z tego co pamiętam to jak jeździłem GTkiem to spalił mi około 15l przy względnie normalnej jeździe.
A co do cen części zamiennych czy rzeczywiście komplet amorków do STI kosztuje 4000zł i tarcze po 900zł za przód a klocki koło 350zł ? Przeczytałem takie coś w jakimś artykule w gazecie motoryzacyjnej.
Wolał bym STI ale no nie ukrywajmy każdy pracuje nie tylko po to żeby tankować auto na dojazdy do pracy, co innego na upalanie
A mam pytanie czysto teoretyczne co do remapowania auta. Dało by się wgrać jakiś dwie mapy jedną sportową a drugą jakąś zamulającą i je przełączać jakimś przyciskiem czy czymś takim czy to jest nierealne? Pytam bo na elektronice i tych bajerkach się nie znam kompletnie.
Z tego co pamiętam to jak jeździłem GTkiem to spalił mi około 15l przy względnie normalnej jeździe.
A co do cen części zamiennych czy rzeczywiście komplet amorków do STI kosztuje 4000zł i tarcze po 900zł za przód a klocki koło 350zł ? Przeczytałem takie coś w jakimś artykule w gazecie motoryzacyjnej.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 86 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: WRX czy STI ???? Potrzebuję wsparcia... informacji ;-)
Działających klocków za 350 to raczej nie kupisz. Tak około razy dwa to pewnie dolna granica
Na seryjnym kompie chyba 2 map się nie zrobi.
Na seryjnym kompie chyba 2 map się nie zrobi.
Re: WRX czy STI ???? Potrzebuję wsparcia... informacji ;-)
To zależy do czego ten samochód ma służyć...
B Group , WRC fun
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński
- Polubił: 86 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: WRX czy STI ???? Potrzebuję wsparcia... informacji ;-)
A widzisz, nie wiedziałem że seryjny komp daje taką mozliwość.
Re: WRX czy STI ???? Potrzebuję wsparcia... informacji ;-)
krzysiek27, z tego co pamiętam, to taka możliwość jest od hawk-eye (MY2006).. możesz mieć na standardowym kompie 2 mapy, przłączane przyciskiem.. niuniek, Ty nie zmieniałeś kompa czasem?
Z cenami części to temat rzeka... pytanie, czy kupujesz zamiennik oryginału, czy coś tuningowego (w sensie o parametrach przewyższających serię). Okolice 4000np. kosztuje zestaw Tein SuperStreet (przynajmniej jakiś czas temu tyle kosztował i to nawet ze sprężynami). A seryjne? ASO chce ok 9000
Z tarczami jest jeszcze lepiej.. Oryginalne tarcze nie-w-ASO (więc już z założenia trochę taniej) to koszt 3000zł... na sam przód
Dużo lepszy zamiennik, nacinany DBA 4000 slotted - 1600zł... A dla odmiany ja znalazłem super tarcze (których przez rok zajechać nie mogłem mimo kilkunastu wizyt na torze, w większości na zawodach) za.... 350zł komplet na przód
Natomiast co do kloców, to też rozpiętość jest ogromna, poczynając od 150zł za aftermarketowy shit, który w ogóle nie hamuje do kwot pod 1600zł (cały czas mówimy o zestawach tylko na przód) za wyczynowe. Jednym z najlepszych stosunków ceny do jakości, jeśli chodzi o klocki parametrami przewyższające serię, mają Winmaxy i Hawki.. Przykładowo Hawk HPS lub HP+ to koszt ok 700zł. Ale klocki do WRXa nie będą dużo tańsze... dla producenta różnić się będą tylko kształtem i rozmiarem. Cała reszta zostaje taka sama, więc zasadniczo kosztują mniej, bo po prostu trochę mniej materiału trzeba na nie zużyc i o ile pamiętam, to przy koszcie 700zł klocki do WRXa są tańsze o ok 100zł.
Z cenami części to temat rzeka... pytanie, czy kupujesz zamiennik oryginału, czy coś tuningowego (w sensie o parametrach przewyższających serię). Okolice 4000np. kosztuje zestaw Tein SuperStreet (przynajmniej jakiś czas temu tyle kosztował i to nawet ze sprężynami). A seryjne? ASO chce ok 9000
Natomiast co do kloców, to też rozpiętość jest ogromna, poczynając od 150zł za aftermarketowy shit, który w ogóle nie hamuje do kwot pod 1600zł (cały czas mówimy o zestawach tylko na przód) za wyczynowe. Jednym z najlepszych stosunków ceny do jakości, jeśli chodzi o klocki parametrami przewyższające serię, mają Winmaxy i Hawki.. Przykładowo Hawk HPS lub HP+ to koszt ok 700zł. Ale klocki do WRXa nie będą dużo tańsze... dla producenta różnić się będą tylko kształtem i rozmiarem. Cała reszta zostaje taka sama, więc zasadniczo kosztują mniej, bo po prostu trochę mniej materiału trzeba na nie zużyc i o ile pamiętam, to przy koszcie 700zł klocki do WRXa są tańsze o ok 100zł.
"If you try to just go round, you don’t go round. You just go straight on." - Ayrton Senna
- krzysiek27
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Subaru
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: WRX czy STI ???? Potrzebuję wsparcia... informacji ;-)
Dzięki wam wszystkim za rady. W sobotę jadę po STI choć będę też oglądać WRXa ale coś mi się zdaje, że ten estiaj raczej ze mną wróci 
Re: WRX czy STI ???? Potrzebuję wsparcia... informacji ;-)
Trafilem na kawalek wideo, koles gdzies w srodku w skrocie wyjasnia roznice miedzy STI a WRX
Pzw,
MCC
Pzw,
MCC
