busik,busik pisze:FK - a w ogóle rozważałeś FXa?
tutaj jest coś dla Ciebie:
http://infiniti.autokult.pl/infiniti-fx ... cene-wideo

busik,busik pisze:FK - a w ogóle rozważałeś FXa?
no nie powiem, że Infinity mi się bardzo podoba - ten model tym bardziej... gdyby tylko nie miał znaczka Vettela to by był jeszcze lepszyЛукашэнка pisze:busik,busik pisze:FK - a w ogóle rozważałeś FXa?
tutaj jest coś dla Ciebie:
http://infiniti.autokult.pl/infiniti-fx ... cene-wideo
Mhmmmm... 500 kilo niepotrzebnych gadżetówbusik pisze: ma to auto coś w sobie
FUX pisze: Czyżby bawara?
No ale tak zapachniało....WRC fan pisze:Fuj.
Fuj.
Fuj.
Arno,Arno pisze:Jakby ktoś myślał, że Audi to takie aj waj, to proszę uprzejmie:
http://moto.wp.pl/gid,15276914,img,1527 ... jecie.html
Arno pisze:Jakby ktoś myślał, że Audi to takie aj waj, to proszę uprzejmie:
http://moto.wp.pl/gid,15276914,img,1527 ... jecie.html
Ten komentator zapomniał jedynie uściślić, że ma na myśli modele tych marek skonstruowane w ubiegłym wieku.p_bo pisze:Arno pisze:Jakby ktoś myślał, że Audi to takie aj waj, to proszę uprzejmie:
http://moto.wp.pl/gid,15276914,img,1527 ... jecie.html
najlepszy jest jeden z kmentarzy
"Honda Subaru Toyota reszta aut to awaryjne drogie w utrzymaniu smiecie, dziwie sie ze ktos jeszcze kupuje inne marki."
Лукашэнка pisze: Kto wygrywa już od wielu lat?
http://moto.pl/MotoPL/1,88389,13281946, ... lniki.htmlSilniki się psują, jedne rzadziej, inne częściej. Jesteście ciekawi jednostki jakich firm sprawiają największe problemy, a jakie niosą ze sobą najmniejsze ryzyko awarii?
Informacje pochodzą od Warranty Direct, brytyjskiego ubezpieczyciela, który oferuje polisy pogwarancyjne. Na podstawie polis 50 tys. klientów zarejestrowanych w systemie sporządzono statystykę najbardziej i najmniej awaryjnych silników. Niestety nie dowiemy się niczego na temat poszczególnych konstrukcji, gdyż podzielono je jedynie po marce.
Najmniej awaryjne silniki
Marką, której silniki są najbardziej odporne na uszkodzenia jest Honda. Ze statystyki wynika, że tylko jeden na 344 dozna usterki. Na drugim miejscu jest Toyota (o połowę gorszy wynik, a trzeci jest Mercedes.
1. Honda (0,29%)
2. Toyota (0,58%)
3. Mercedes (0,84%)
4. Volvo (0,90%)
5. Jaguar (0,98%)
6. Lexus (0,99%)
7. Fiat (1,17%)
8. Ford (1,25%)
9. Nissan (1,32%)
10. Land Rover (1,38%)
Najbardziej awaryjne silniki
Tu niepochlebnym liderem jest MG Rover, brytyjski bankrut, którego prawa do marki kupili Chińczycy. Aż co trzynasta jednostka napędowa tej marki doznała awarii. Co ciekawe kolejny w zestawieniu jest Audi, trzecie zaś Mini.
1. MG Rover (7,88%)
2. Audi (3,71%)
3. Mini (2,51%)
4. Saab (2,49%)
5. Vauxhall/Opel (2,46%)
6. Peugeot/Citroen (2,26%)
7. BMW (2,20%)
8. Renault (2,13%)
9. Volkswagen (1,91%)
10. Mitsubishi (1,70%)
Ciekawostką jest najdroższa naprawa sfinansowana z polisy Warranty Direct. Był to Range Rover Vogue, naprawa jego silnika V8 kosztowała 13 tys. funtów (ok. 64,5 tys. zł).
A czyj to syn?Arno pisze: syn nie rozumie, co to znaczy opieka nad autem, nie spradza oleju nawet. Nie znam wiele osób tak traktujących samochód.
Raz: Nie wszystkie silniki Jag bierze do Forda.Konto usunięte pisze:Ciekawe, że Jag jest mniej awaryjny od Forda, a to podobno to samo
Konto usunięte pisze:A tu proszę: kto jest na drugim miejscu najbardziej awaryjnych silników?
Ciekawy przykład wiary wybiórczej.No i w tego merca nie bardzo wierzę, diesle sypią się na potęgę.
Лукашэнка pisze: Ciekawy przykład wiary wybiórczej.
Luuuuz, każdy z nas był młody i nie dbał o darowane dobra, dopóki sam nie zaczął za nie płacić. Wtedy ma zwykle miejsce cud i nagle zaczyna się sprawdzać ten olej, nawet za częstoArno pisze: Poczekaj aż twoje dzieci dorosną, i wtedy bądź taki mądry.
E to ładnieKonto usunięte pisze: Na wszelki wypadek wyprzedzam jednak rzeczywistość i motywuję swojego młodego do wymiany kół w obydwu samochodach na wiosnę i na jesieni. I nawet się to udaje.