[S] GC8 WRX MY97 POWERD BY PRS

kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
ODPOWIEDZ
PatLove
2 gwiazdki
Lokalizacja: LBN
Auto: GC8 WRX JDM
Polubił: 0
Polubione posty: 0

[S] GC8 WRX MY97 POWERD BY PRS

Post 4 mar 2013, o 22:40

Jak wiadomo " życie to nie bajka i nie głaszczę Cię po ***** " w związku z czym z wielkim żalem i smutkiem jestem zmuszony wystawić na sprzedaż swojego ukochanego, wymarzonego WRX'a GC8 MY97, czyli projekt, w który włożyłem mnóstwo serca, czasu, o pieniądzach już nie wspominając...

Nie mam ciśnienia na sprzedaż, tylko zmusiła mnie do tego sytuacja, którą cały czas staram się rozwiązać w inny sposób i jeżeli się uda, to WRX zostaje ze mną.

Samochód pochodzi z rynku japońskiego, a więc jest po przekładce, która zrobiona była przez poprzedniego właściciela w PL. Przekładka była dodatkowo zweryfikowana podczas składania obecnego setupu przez PRS i nie ma co niej żadnych zastrzeżeń.

Aktualny setup skonfigurowany i zbudowany przez PRS Lublin:

Silnik:
Pełne 2,2 litra pojemności (2217cm3)
-blok-półzamknięty EJ207 custom made by PRS zatulejowany na 97mm
-wał-STI new age 2.0
-korby-STI new age 2.0
-tłoki-kuty Wossner dedykowany do 22B
-pierścienie-Wossner
-panewki-główne i korbowodowe ACL race
-głowice-z GT MY99 po kompletnej obróbce i kilku upgrade'ach by PRS
-szpilki ARP
-uszczelki pod głowice Cometic
-wkład miski olejowej-Cosworth


Napęd(taki sam, jak w STI v.4):
-krótka skrzynia 5MT: TY752VBCAA
1 3.166
2 1.822
3 1.296
4 0.972
5 0.738
R 3.416
-przełożenie główne-4.444
-przedni dyfer-otwarty
-środkowy dyfer-wiskoza
-tylny dyfer-R160 WF

Układ hamulcowy(po kompletnej regeneracji i lakierowaniu):
-przód-4tłoczki z GT MY00+nacinane tarcze bliżej nieokreślonej firmy
-tył-seryjny jeden tłoczek na nowych tarczach i klockach

Układ dolotowy:
-turbo IHI VF22 na łożyskach kulkowych
-HKS RS Intake oddzielony od komory silnika + CAI ze zderzaka
-IC z WRX new age
-Oil Catch Tank

Zawieszenie:
-komplet z Imprezy P1(amortyzatory + sprężyny, jakieś 15mm niżej niż seria i znacznie, znacznie twardsze) po przebiegu 15tys km.

Układ paliwowy:
-wtryski 440cc
-walbro GSS 342

Układ wydechowy:
-DP z szerokim kołnierzem owinięty bandażem termoizolacyjnym
-kompletny przelot 2,5' na dwóch tłumikach (oczywiście wszystko z kwasówki)

Układ chłodzący:
-miedziana chłodnica wody "Handcrafted & tuned by STI"

Wnętrze:
-deska we floku
-kierownica o średnicy 35cm z 3' odsadzeniem

Elektronika/elektryka:
-zegary AG SM Peak: ciśnienie doładowania, EGT, ciśnienie oleju, temp oleju
-turbo timer Apexi
-alarm zintegrowany z turbo timer-em
-EcuMaster
-przepływka zastąpiona 4ro barowym map-sensorem
-akumulator przeniesiony do bagażnika

Body:
-zderzak przód MY99/00
-szeroki grill MY99/00
-lampy przód Depo clear z czarnym środkiem
-lampy tył JDM
-czerwone chlapacze
-spoiler z Imprezy P1 z 3-cim światłem stop
-klamki w kolorze nadwozia
-ori wycieraczka tylnej szyby
-lekka maska z laminatu z zapinkami

Koła:
-lato: kuty Rays Stark MS 17x7,5 + Federal 595 rs-r 205/40/17
-zima: seryjne 16x7,5 + Bridgestone LM25 205/50/16


Co ważne samochód jest bezwypadkowy, miał co prawda 2 niegroźne naprawy blacharsko-lakiernicze: prawy tylny oraz przedni błotnik ale była to tylko kosmetyka. Dodatkowo całe nadwozie zostało wypolerowane, a podwozie zabezpieczone antykorozyjnie więc nigdzie nie ma grama rdzy( z resztą wcześniej też jej nie było).

Przebieg budy, napędów oraz całej reszty(poza zawieszeniem) to 71000km, natomiast silnik ma przejechane 3500km ale samochód jest w ciągłej eksploatacji więc przebieg rośnie.

Wszystkie części użyte do budowy silnika poza blokiem i głowicami były fabrycznie nowe. Do wglądu zdjęcia z budowy nowego serducha.

Podczas składania aktualnego setupu WRX dostał nowy, kompletny rozrząd z pompą wody, sprzęgło, oleje w napędach, świece, płyny, komplet uszczelek, przewody zapłonowe NGK i wiele innych drobiazgów, które wymieniłem tylko dla świętego spokoju.

Na obecnych wtryskach samochód wystrojony jest bardzo bezpiecznie: 293KM i 393Nm przy stabilnym doładowaniu 1,2 bara ale przy masie 1238kg z 1/3 baku daje to już bardzo fajne wrażenia z jazdy. Silnik jest przygotowany na dużo więcej więc jeżeli komuś byłoby mało wystarczą tylko wtryski 550cc i ponowne strojenie.

Minusy:
-pompa abs zaczęła w zeszłym tygodniu działać jak jej się podoba, tzn raz abs działa, a raz nie.
-opony zimowe nadają się już raczej tylko do upalania
-seyjne felgi 16' z setupu zimowego wymagają lakierowania oraz jedna prostowania(zagięta delikatnie na rancie).
-wnętrze wymaga odświeżenia, tzn trzeba je po prostu wyprać(może uda mi się to zrobić przed sprzedażą) i na siedzeniu pasażera są jakieś trzy dziwne plamy, jakby po kleju.
-czasami szwankuje czujnik od wskaźnika ciśnienia oleju
-akumulator jest już słaby, a więc do wymiany

WRX jeździ na Motulu 300V Competition 15w50 i tylko i wyłącznie na PB98(Verva bądź Suprema)

Cena:
34000pln
32000pln bez kół letnich

Cena oczywiście jest do negocjacji ale za propozycje niższe niż 30000pln z góry dziękuję bo budowa samochodu znacznie przewyższyła wyjściowe 32000pln.

Ogłoszenie jest wystawione tylko tu i na forum z kropką.

Zdjęcia dla zainteresowanych na maila bo nie potrafię ich tu wstawić :razz:

Samochód do obejrzenia w LBN.

Kontakt: PW/724-86-90-96



PatLove
2 gwiazdki
Lokalizacja: LBN
Auto: GC8 WRX JDM
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] GC8 WRX MY97 POWERD BY PRS

Post 24 mar 2013, o 19:24

UP

PatLove
2 gwiazdki
Lokalizacja: LBN
Auto: GC8 WRX JDM
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: [S] GC8 WRX MY97 POWERD BY PRS

Post 6 kwie 2013, o 13:37

WRX ma już nowego właściciela.
Do zamknięcia

ODPOWIEDZ