Alan, Alan, Alan! pisze:
cyqan pisze:
Te dwa ostatnie to okrojone paździochy
bzdura. Nic nie jest okrojone. Trzeba na to patrzeć tak, że STI to inny, tunowany fabrycznie model.
GT/WRX jest najmocniejszą wersją imprezy.
STI to nie są trzy literki, które dodali japońce na zasadzie: a dodajmy coś fajnego, żeby pasowało do WRX. To jest właśnie nazwa tegoż nadwornego tunera.
Oczywiście, że jest okrojona. Pomijając fakt innych silników, hamulców, sprężyn, amorów, stabilizatorów, wahaczy, skrzyni biegów, układów chłodzenia, komputerów, układów dolotowych, wydechowych, innych prędkości obrotowych silników, innych przekładni kierowniczych, aż po takie akcenty jak szyby, maski, dachy, fotele, mechanizmów anten, klimatyzacje...
Tak na dzień dobry różnice w moich oczach laika.....
Tak więc uważam, że warto uświadamiać osoby niewtajemniczone, że Impreza Imprezie nie równa. Budowana z myślą o rajdach miała być p&p, ale na tym koniec. GT, czy WRX, sorry, ale to trochę mocniejsze rodzinne dupowozy dla mnie. Co z tego że ma 230 kunia jak osiąga to w górnym zakresie obrotów w dodatku połączony z tą żałosną skrzynią biegów z mega długą 1-ką i 2-ką i przekładnią kierowniczą jak w dużym fiacie, połączoną z mega wielką kierownicą.
Alan, Alan, Alan! pisze:
Wg tego co mówisz Mercedes SLS jest okrojonym paździerzem, bo przecież jest w ofercie SLS AMG.
Z tego co mówię: AMG jest udoskonalonym SLS'em.
Natomiast WRX new age, czy GT jest okrojoną wersją dużo lepszych konstrukcji, które żółtki zrobiły lata wcześniej, ale z racji dopasowania się do popytu postanowili je "uszczuplić" oferując Klientowi kompromis, pomiędzy przystępną ceną, a samochodem sportowym, czy jak tam kiedyś pisałeś, samochodu dla Australijskich studentek
Pozdr