Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2013, o 21:57
Ogólnie zaczynam dopiero zgłębiać temat i dziwne pomysły mi do głowy przychodzą
Czy można do GTka włożyć skrzynię i dyfer z GLa ?
Po pierwsze czy będzie pasować, co z przełożeniami i jak z żywotnością skrzyni z GL w GT ?
Bardzo głupie pytanie czy nie

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks
-
Kubik1
- 5 gwiazdek
- Auto: impreza 2,0
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2013, o 22:02
Nawet nie zaczynaj bo się nie uda na dłuższą metę . Dlaczego chcesz to robić ?
Kubik1
-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2013, o 22:03
Ja pytam dlaczego nie ?
Potrafisz odpowiedzieć ?

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks
-
TERZO
- 5 gwiazdek
- Auto: niebieskie
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2013, o 22:03
ryjeks, będzie chodzić.... do pierwszej rakietowej

Marcin
-_-
TERZO
-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2013, o 22:08
TERZO, ale ktoś to może potwierdzić 100%, że jest słabsza itd. ?
Pytam z czystej ciekawości, bo tak sobie czytam, a takiego tematu nie znalazłem

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks
-
Kubik1
- 5 gwiazdek
- Auto: impreza 2,0
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2013, o 22:12
ryjeks pisze:TERZO, ale ktoś to może potwierdzić 100%, że jest słabsza itd. ?
Pytam z czystej ciekawości, bo tak sobie czytam, a takiego tematu nie znalazłem

Kilka osób próbowało . Jest słabsza i tyle . Nawet ta seryjna nie wszystko zniesie, a co dopiero od GL-a .
Szkoda czasu i pieniędzy . Lepiej zapytaj gdzie możesz zanabyć używkę za rozsądną cenę albo remontować tę posiadaną . Zapytałem dlaczego chcesz wymienić ?
Kubik1
-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2013, o 22:32
Kubik1, nie chcę wymienić. Pytam hipotetycznie z czystej ciekawości.
Czyli jest słaba i ją zmieli szybciutko.
Na pewno ktoś próbował?

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks
-
TERZO
- 5 gwiazdek
- Auto: niebieskie
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2013, o 22:39
ryjeks, jakby co możesz przetrzeć szlak ;)
Marcin
-_-
TERZO
-
Kubik1
- 5 gwiazdek
- Auto: impreza 2,0
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2013, o 22:55
ryjeks, Chyba TERZO już miał przygody i doświadczenia ?!
Jeśli bardzo chcesz to szukaj tej z STI
Kubik1
-
TERZO
- 5 gwiazdek
- Auto: niebieskie
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
14 mar 2013, o 22:58
Kubik1 pisze:
Chyba TERZO już miał przygody i doświadczenia ?!
Niee... Oby nie

Marcin
-_-
TERZO
-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
15 mar 2013, o 21:17
Czyli jak rozumiem nikt takiej operacji nie przeprowadzał ani o takiej nie słyszał.
A czy można ze 100% pewnością stwierdzić, że skrzynia od GLa jest słabsza od GTkowej ?

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks
-
Kubik1
- 5 gwiazdek
- Auto: impreza 2,0
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
15 mar 2013, o 21:23
ryjeks, Wszyscy wiedzą że jest słabsza od seryjnej GT/WRX i dlatego po pierwszych próbach wszyscy dali spokój . Jeśli chcesz spróbować to możesz , ale po co ? Nie wytrzyma pierwszego buta w podłodze . Nawet nie chodzi o moc silnika ale o moment obrotowy . Zobacz na dane silnika to zrozumiesz .
Kubik1
-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
15 mar 2013, o 21:54
Kubik1, wszyscy i nikt
Kto próbował i komu się zmieliła po pierwszym ogniu ?
Nie mam potrzeby aktualnie sprawdzać, ale wrodzona ciekawość i przekorność mi podpowiada dlaczego nie, więc pytam.
Na razie same ogólniki otrzymałem więc drążę dalej ot co

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks
-
TERZO
- 5 gwiazdek
- Auto: niebieskie
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
15 mar 2013, o 22:21
w GLu sprzęgło jest na lince, a w GT wzwyż jest już hydraulika...
Marcin
-_-
TERZO
-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
15 mar 2013, o 22:30
TERZO, no, w końcu jakieś konkrety
Ale można to chyba obejść.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2013, o 22:31 przez
ryjeks, łącznie zmieniany 1 raz.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks
-
TERZO
- 5 gwiazdek
- Auto: niebieskie
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
15 mar 2013, o 22:31
Półośki też są inne, cieńsze, nie wiem jak przeguby...
Marcin
-_-
TERZO
-
ryjeks
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: mat
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
15 mar 2013, o 22:32
TERZO pisze:Półośki też są inne, cieńsze, nie wiem jak przeguby...
Nie komplikuj

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
ryjeks
-
TERZO
- 5 gwiazdek
- Auto: niebieskie
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
15 mar 2013, o 22:45
ryjeks, są na forum tacy, co i turbo do wolnego ssaka zakładają, pomimo że nie najlepiej to się zazwyczaj kończy... ale... ALE do odważnych świat należy

Kiedyś bawiąc się w modele wieszałem sobie urwane korby na czapce... Ty skrzyni sobie nie powiesisz, ale może stolik z tego jeszcze wyjdzie

Marcin
-_-
TERZO
-
pawlaswrc
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Już nie Wrocław
- Auto: "22B" RX Colin
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
16 mar 2013, o 00:38
Nie wiem teraz w którym, ale w jednym sprzęgło jest pchane, a w drugim ciągnione. Średnica tarczy sprzęgła jest większa w GTku, (chyba 230 vs. 225 w N/A). A jak to wszystko się ma do łączenia silnika turbo ze skrzynią od N/A, to niech się mądrzejsi wypowiedzą.
Skrzypek - oprawa muzyczna uroczystości ślubnych. Kontakt na PW

pawlaswrc