Mam dokładnie takie w obu Imprezach. To są fabryczne tłumiki i robią doskonale to, co mają robić - tłumią dźwięk.
Są bardzo ciche, ich jedyną zaletą nad seryjnym tłumikiem jest to, że nie udają - potrafią ładnie (cicho) drugą rurą zagulbotać same z siebie przy odjęciu gazu.
Miałem WM'a, ale basówkę
Dawała po bani nieźle
W miarę dobrze wykonany tłumik, przejechał u mnie około 30k km u brata z 5k (a miał około już 5 lat) i tylko troszkę w nim brzęczało i troszkę przyrudzony był.
Tu masz o tyle lepiej że masz z silencerem i na przegląd jak znalazł (u mnie silencera nie było i przeglądu nidyrydy).
i podstawowe pytanie czy będzie głośniejszy niż seryjna pucha subaru legacy 1993 rocznik (a jednocześnie nie pobudzi sąsiadów jak rano odpalę)
zastanawiam się jeszcze nad WM Sport z silencerem, ale słyszałem że raczej głośny...proszę o radę
Poszukiwanie idealnego brzmienia zacznij od przeszczepu kolektora z wolnossaka Legacy I generacji (1.8, 2.0, 2.2). Dostaniesz upragniony bulgot z silnika a potem to już tylko sterowanie ostatnią puszką. Wkładając tego badziwnego WM (nie polecam) będzie Ci urywać głowę w trasie i niestety będziesz konkurować ze zdezelowanymi betami i hondziarzami z wiadrami pod zderzakami. Głośno będzie, może i rasowo i sportowo ale co to za lans jak 1.9 TDI z placem w nosie będzie startować lepiej a po czipie to już będzie kopanie "hałasującego". Aha - kolejna uwaga, tłumik z "dwoma rurami" nie bangla dobrze z kolektorem z Legacy, pojawiają się gwizdy i trzeba cudować z katami :(
Moja sugestia co do kolejności jest taka: Upolować kolektor z legacy I (na allegro często się zdarzają z rozbiórek dziadków), potem wymienić backboxa
Metallica skończyła się na Kill'Em All a Forester na SF5.
i podstawowe pytanie czy będzie głośniejszy niż seryjna pucha subaru legacy 1993 rocznik (a jednocześnie nie pobudzi sąsiadów jak rano odpalę)
zastanawiam się jeszcze nad WM Sport z silencerem, ale słyszałem że raczej głośny...proszę o radę
Poszukiwanie idealnego brzmienia zacznij od przeszczepu kolektora z wolnossaka Legacy I generacji (1.8, 2.0, 2.2). Dostaniesz upragniony bulgot z silnika a potem to już tylko sterowanie ostatnią puszką.
Moja sugestia co do kolejności jest taka: Upolować kolektor z legacy I (na allegro często się zdarzają z rozbiórek dziadków), potem wymienić backboxa
Czytałeś tytuł tematu?
Jeździć nie umiem, ale się staram
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.
Login jest zajęty pisze:
tłumik z "dwoma rurami" nie bangla dobrze z kolektorem z Legacy, pojawiają się gwizdy i trzeba cudować z katami
Zaiste interesujące rzeczy Kolega prawi
Takoż pisali niektórzy na subaruforester.org że podwójna końcówka lubi czasem pogwizdać na wysokich. Ale od razu pojawiły się też takie wrzutki: koniec końców podobno to zależy od stanu katów.
Metallica skończyła się na Kill'Em All a Forester na SF5.
to ja może uświadomię kolegę "Login jest zajęty":
Kolektor jest taki jak być powinien bo legacy 93 to jest mk1, a katalizatorów toto nie ma- ktoś kiedyś wydłubał :(
PS.warto czytać ze zrozumieniem i całość a nie między wierszami;)
jako że sprzęt jest low budget to całość zabawy nie może przekroczyć 300 PLN-ów czyli 10% wartości wozidła , jak znajdę i założę coś to dam znać i może wstawię jakiś filmik
a i jeszcze pytanie czy ktoś wie jaka jest średnica rury wydechowej przed tylnym tłumikiem?