Podpinam się pod temat.
U mnie silnik drży podobnie.Przy zmianie obciążenia lewarek porusza się tak jakby cały napęd się przemieszczał.
Tez obstawiam poduszki, choć wizualnie poduszka pod skrzynia jest ok. Do wymiany tez mam tuleje przedniego mocowania dyfra. Przy brutalnym operowaniu sprzęgłem słychać głuche łup - ramie "samolotu" uderza w podwozie. Podobno najczęściej w mocowaniu dyfra pada lewa tuleja w belce, u mnie wygląda ok.
Jak w skrócie wygląd procedura wymiany poduszek silnika i skrzyni? Konieczne jest wyciąganie napędu lub rozbieranie przedniego zawieszenia?
Mam zamiar stworzyć sobie coś podobnego do GL
http://silverproject.pl/poduszka-skrzyn ... 89d6fbc9e8.
Co może wyjść jak poduszki okażą się za twarde?
Czy da się wyciągnąć tylny most bez rozbierania zawieszenia, tzn czy wyciągnę półosie po wstępnym opuszczeniu dyfra?
Ktoś przerabiał wymianę tulei "samolotu" bez jego demontażu?
Mam zamiar użyć tulei
http://www.strongflex.vot.pl/index.php? ... t&Itemid=1 wiec montaż bez użycia prasy, jak uda mi się wydłubać stare to nie powinno być problemu.
Oryginalne tuleje maja zewnętrzny pierścień z metalu czy to tylko tulejka oblana gumą?
Jak się chce zaoszczędzić to dużo pytań wychodzi ;]