Albo:Login jest zajęty pisze: - wyprzedzając betą nigdy nie zobaczysz bezcennej miny "ja ***olę, polonez nas bierze"
- Ty, patrz. Lodówka nas bierze

Albo:Login jest zajęty pisze: - wyprzedzając betą nigdy nie zobaczysz bezcennej miny "ja ***olę, polonez nas bierze"
Po pierwsze, czekam na wieści o bezawaryjności (tutaj Forek, pomimo wiadomych problemów, generalnie jednak rzadzi na tle współczesnej konkurencji - zaś auta ze stajni LR/RR miewały, ekhmmm, gorsze momenty). Po drugie, czekam na wiesci o tym, jak te kilogramy komputerów nad kołami działaja w kopnym śniegu, błocie i na wertepkach, które Forek pokonuje z pieśnią na ustach.Boombastic pisze: Range Rovera Evoqua benzyna
Grubas. Nie potrzebuję byka o długosci 4.80 z hakiem.Boombastic pisze: BMW X3 28i.
Mniej więcej. Plus plastiki na burtach i jeszcze parę drobiazgów.KarolGT pisze: OBK to po prostu podniesione Legacy w kombi?
WiS pisze: Po pierwsze, czekam na wieści o bezawaryjności (tutaj Forek, pomimo wiadomych problemów, generalnie jednak rzadzi na tle współczesnej konkurencji - zaś auta ze stajni LR/RR miewały, ekhmmm, gorsze momenty).
WiS pisze: Grubas. Nie potrzebuję byka o długosci 4.80 z hakiem.
Po 150 tysięcy kilometrów chyba jeszcze nie zrobili?Boombastic pisze: Skarg na awarie nie słyszałem.
Nie wyciągałbym zbyt daleko idących wnioskow z samego znaczkaBoombastic pisze: co do zdolności terenowych to przecież RR
Mówię o aktualnej generacji X3. Za długie, za wysokie, no i za drogie, jak dla mnie.Boombastic pisze: Chyba mylisz model.
Chyba nikt jeszcze nie wie, nawet samo FHI.Boombastic pisze: XV niestety nie wiem czy bedzie z 2,0 DIT
Poziom wykończenia, mierzony drogocennoscią drewienek i skórek oraz designerskim wyrafinowaniem, mam w głębokim poważaniu. Estetyka starego Forka zupełnie mi odpowiada, w nowym czuję się nieźle, w XV brakuje mi dużej dziury w dachu - natomiast np. nie trawie "kosmicznej" mody wnętrz aktualnych Fordów i Hyundaiów. Wiec - co kto lubi...Boombastic pisze: jednak będzie o wiele niższy poziom wykończenia niż w Evoque.
Mam 180, może dlatego w starym Foresterze jest mi dość wygodnie. Jedno, co bym sobie zazyczył, to mozliwosć przysunięcia kiery nieco blizej siebie - bo bez tego, gdy prawie wyprostuję nogi tak jak lubie, to mam nieco za daleko do fajery. Lub odwrotnie, mawet przy prawie pionowym oparciu fotela muszę siedzieć o te parę centymetrów blizej i za mocno zginać nogi w kolanach. Ale to pryszcz, przy cywilnej jeździe.Boombastic pisze: przy gabarytach prawie 200 cm wzrostu komfort i odpowiednia pozycja za kierownicą zaczynają byc priorytetem.
WiS pisze: Mówię o aktualnej generacji X3.
WiS pisze: Mam 180, może dlatego w starym Foresterze jest mi dość wygodnie. Jedno, co bym sobie zazyczył, to mozliwosć przysunięcia kiery nieco blizej siebie - bo bez tego, gdy prawie wyprostuję nogi tak jak lubie, to mam nieco za daleko do fajery.
WiS,WiS pisze:Po pierwsze, czekam na wieści o bezawaryjności (tutaj Forek, pomimo wiadomych problemów, generalnie jednak rzadzi na tle współczesnej konkurencji - zaś auta ze stajni LR/RR miewały, ekhmmm, gorsze momenty). Po drugie, czekam na wiesci o tym, jak te kilogramy komputerów nad kołami działaja w kopnym śniegu, błocie i na wertepkach, które Forek pokonuje z pieśnią na ustach.Boombastic pisze: Range Rovera Evoqua benzyna
Papierowe dane robią wrażenie, sylwetka jest fajna, brak miejsca z tyłu mnie akurat nie przeszkadza, bo nie potrzebuje rodzinnego vana ani bagazówki, ale powyższe kwestie interesują mnie bardzo.
Toteż, jak zauważyłes, nie biegnę do salonu zamawiać. Poczekam kilka lat i zamówię w Subaru Import Piter coś, co juz jakiś szwajcarski ksiądz-kobieta rozpoznał bojemЛукашэнка pisze: o (bez)awaryjności nowego Forestera IV generacji po prostu nic jeszcze nie wiemy.
Tam jest po raz pierwszy zastosowany zupełnie nowy silnik, nowy układ przeniesienia napędu, cały samochód to nowa konstrukcja. Czyli byłbym ostrożny,
Land Cruiser 3d to fajne autka.WiS pisze:Toteż, jak zauważyłes, nie biegnę do salonu zamawiać. Poczekam kilka lat i zamówię w Subaru Import Piter coś, co juz jakiś szwajcarski ksiądz-kobieta rozpoznał bojemЛукашэнка pisze: o (bez)awaryjności nowego Forestera IV generacji po prostu nic jeszcze nie wiemy.
Tam jest po raz pierwszy zastosowany zupełnie nowy silnik, nowy układ przeniesienia napędu, cały samochód to nowa konstrukcja. Czyli byłbym ostrożny,![]()
Przy czym, wcale nie przesądzam, ze to będzie aktualny Forek. Ten Evoque też ma szanse, i jeszcze pewnie pare innych aut tez.
A jesli uda mi się zonę namówić na krótką Vitarę albo LC 3-d do celow terenowo-wiejsko-słuzbowych, to niewykluczone, ze sobie sprawię wtedy... jakies toyobaruAlbo w ogóle Morgana, a co
ten 2,5t z Ameryki to jest ten sam 2,5 montowany w Foresterach? czyli "awaryjny" ?WiS pisze: Złe wieści: mocny i fajny silnik H6 3.0 dostępny tylko z automatem i klopotliwy do gazowania, wolnossący 2.5 niezbyt dynamiczny, a 2.5 turbo tylko z Ameryki.
dzixd pisze: Land Cruiser 3d to fajne autka
Tak.KarolGT pisze: 2,5t z Ameryki to jest ten sam 2,5 montowany w Foresterach?
Teoretycznie, moznaby pomysleć nad swapem do OBK skrzyni wraz z przyległościami ze Spec B., tzn. manualnej szóstki (bardzo dobra skrzynia swoją drogą, odporna na duże moce i momenty).KarolGT pisze: automat faktycznie niezbyt fajny, osiągi słabe jak na taką moc, a szkoda, bo auto ogólnie super.
He, he.WiS pisze:Boombastic, a faktycznie, pardon, x3 ma 465. Co nie zmienia faktu, ze jak dla mnie wszystko ponad 4.5 i tak jest zbędne - nie potrzebuję miejsca na powietrze. Podobnie, prawie 190 cm szerokości to już czasami kłopot na lesnych duktach albo na parkingach w ciasnym mieście. Dlatego ja wolę standardy rozmiarowe sprzed kilku(nastu) lat. No ale każdy ma swoje priorytety.
No własnie. Jak juz pisałem, człowiek dorosleje i zmieniają się potrzeby. Córka rośnie i w Evoqu może być za mało miejsca, bo ja odsuwam fotel na maxa do tyłu i robi się kłopot, choć jakieś 80% czasu jeżdżę sam. Jak interesowałem się tematem zamiany auta to się okazuje że wielu właścicieli Forków II i III gen zmieniło i na Evoqua i na BMW X3. Evoque wygląda jak dla mnie super, a X3 praktyczniejsze choć o wyglądzie koreańczyka. Po zmianie motocykla z japsa na anglika przyszła chyba pora na taką zamianę w aucie. Po prostu japsy nie przewidzieli że ich autem bedzie jeździć Godzilla.FUX pisze:
He, he.
Ćwierkałbyś inaczej we Forku, gdyby z tyłu siedziały dwie latorośle +/- Twojego wzrostu...
Od pierwszej klasy podstawówki aż po maturę dziecko na wakacje jeździlo samo, więc nie miałem problemu. Trzeba umiec się ustawićFUX pisze: tak głupio razem trzema autami na wakacje jechać, nie?
ja jestem na tym etapie doroślenia, na którym ZNOWU moge mieć dwuosobowy kabriolet, czego i koleżeństwu serdecznie zyczęBoombastic pisze: człowiek dorosleje i zmieniają się potrzeby.
Ja Evoqua oglądałem jakiś miesiąc temu. Obok stał Freelander II to miałem porównanie na bieżąco. Niestety, ale Freelander ma wygląd zewnętrzny jak i wewnętrzny jakbym się cofnął w lata 90-te, (a takie auto już mamЛукашэнка pisze:Boombastic,
ja przymierzałem się jakiś czasa temu do aktualnego Freelandera II, z tym samym silnikiem benzynowym i napędem jaki jest w Evoque. Odpowiadał mi jazda tym autem.
Ale muszę przyznać, że o ile Freelander już się opatrzył, to Evoque przyciąga wzrok.
On wyznacza nowy trend w stylistyce, którym już próbują iść inni.
Między Evoque a X3 - wybrałbym tego pierwszego.
Nie przesadzajmy z tą ceną.FUX pisze:Evok jest git, ale ceny powalają.