Pierwszy właściciel (nie z forum) Justyna. P. z TVN.

Niekatowane, nieupalane, służbowe...

Ja zaliczyłem trzy Adrenaliny i WOŚP, oraz jeden Ułęż.
Klasyczny WRX z maja 2005 (ostatni z 2.0 ) czarny, tapicerka czarna, naleśnik

Modów żadnych.
Kupiłem go w 2010 w maju. 86.000 km. Kupiony w ASO Koper, serwis pierwszy chyba Dawoj potem Koper.
Do momentu kupna faktury opiewały na standardowe materiały eksploatacyjne.
Założyłem rozpórki kielichów przód i tył, a następnie sprężyny Eibacha do seryjnych amorków -30 mm.
Poszalałem trochę na S8 i po pomiarach Beltronic : nocne pomiary: 13,65 sek. na 1/4 mili i 5,23 sek. do 100 km/h 8)

Nieźle jak na serię.
Do wymiany poszły zużyte tarcze hamulcowe na serię, oryginał + przód klocki Ferodo DS 2500.
Oliwa oczywiście Valvoline.
Niedawno dołożyłem silenblocki wahaczy przód i tył na oryginały z STI oraz poduchę pod skrzynią biegów.
Regulacja zawieszenia odbyła się nie u mitycznego Sylwka, tylko w Mysiadle 8) Dzięki Bryku, samochód niesamowicie teraz skręca.
Dodaję, że nie zamierzam robić z tego auta STI.
Na dzień dzisiejszy auto ma 149.000 Przy 105.000 zrobiłem rozrząd, sprzęgło, wydech i hamulce przód. Na Bajkowej oczywiście.
Z ostatnich zmian, downpipe Prodrive zmieniony na 2,75 cala przelot STI i ostatnia puszka z STI.
Cena 42.000 PLN
