Ja serwisuję w Dzierżoniowie i jestem baaaardzo zadowolony, ale wiem, że Kocar w Poznaniu też jest bardzo dobry


Piotrus, wydaje mi się, że niewłaściwie liczysz. Nie 2 razy 90.000, ale 120.000 plus 60.000 - więc bierzesz kwotę z 60.000 zł. Ale i tak jak zadzwoniłem kwota była wyższa niż te niby maksymalne 2.700 brutto... Poza tym cennik nie jest oficjalny, ale maksymalny rekomendowany, więc ASO może wziąć więcej.piotruś pisze:marcinboro, na stronie subaru.pl jest oficjalny cennik przeglądów. Dla H6 Legacy na 180 tys (2x90 tys) wychodzi nieco ponad 2tys., może policzyli ci za jakiś szerszy zakres robót - lepiej jeszcze to sprawdź i powołaj się na ten cennik opublikowany przez SIP http://www.subaru.pl/docs/przeglady_okr ... 013-04.pdf
Ja serwisuję w Dzierżoniowie i jestem baaaardzo zadowolony, ale wiem, że Kocar w Poznaniu też jest bardzo dobryZadzwoń jeszcze raz i ustal szczegóły powołując się na ten cennik
0,1marhof pisze:Jak ocenianie skalę zagrożenia 1-10
Ale tylko przy poszanowaniu kodeksu drogowego.jarmaj pisze:0,1marhof pisze:Jak ocenianie skalę zagrożenia 1-10
To lepiej iść pieszoBiP pisze:Ale tylko przy poszanowaniu kodeksu drogowego.jarmaj pisze:0,1marhof pisze:Jak ocenianie skalę zagrożenia 1-10![]()
Biję się z myślami co zrobić z obecnym, strasznie lubię to auto i nigdy mnie nie zawiodło, byłem nim w Rumuni na I Subariadzie i na Trasie Terenowej na Plejadach. Nic nie chce się w nim zepsuć. W przyszłym roku w lipcu jadę do Gruzji i Armenii na kolejną Subariadę. Pod każdym względem 2.5 na na taką wyprawę byłby lepszy, a automat w terenie naprawdę jest mega, tym bardziej że znam to auto, mam płytę pod silnikiem, dyfrem...BiP pisze:Ale tylko przy poszanowaniu kodeksu drogowego.jarmaj pisze:0,1marhof pisze:Jak ocenianie skalę zagrożenia 1-10![]()
Marhof, co będzie z tym 2,5 aut.??? Chodzi mi taki po głowie.