Witam serdecznie wszystkich posiadaczy subaru, od roku eksploatuje forestera SH 2.0 i skończyło się sprzęgło
i tu mam pytanie do Was. Czy posiada ktoś serwisówke od tego modelu? Bo bez rysunku nie za bardzo mogę dojść jak
ja "odkleić" od bloku, która śruba ją jeszcze trzyma. Czy tu też trzeba wyjąć ''sworzeń'' od łyżki sprzęgła.
może ktoś z Was posiada cenne wskazówki?
serdecznie Pozdrawiam
WYMIANA SPRZĘGŁA
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: WYMIANA SPRZĘGŁA
Witam ponownie, po długich oględzinach, żeby niczego nie uszkodzić - skrzynia biegów wyjęta (mocno siedziała na kołkach ustalających, ta ośka o którą pytałem to występuje w Imprezie). Po oględzinach sprzęgła okazało się, że łożysko oporowe jest kompletnie zatarte nie obraca się co wpłynęło na znaczne zużycie słoneczka w docisku. działam dalej teraz trzeba to złożyć do kupy i w drogę. pozdrawiam
Re: WYMIANA SPRZĘGŁA
Reguła jest prosta -> wszytskie wolnossące i 2.5T ze skrzynią 5MT ają sprzęgło pchane i nie trzeba wyjmowac ośki, turbo mają sprzęgo ciągnione i trzeba.