Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i inne
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Co tu tak cicho?
Podsumowanie mojego treningu poniedziałkowego + podsumowanie dzisiejszego eMTiowego występu na WLTA


Chciałem podziękować jednemu skromnemu koledze, który pożyczył mi felgę, na czas naprawy mojej.
Dzięki brahu!
Nie odchodźcie od telewizorów, bo niedługo będą filmiki ;)
Podsumowanie mojego treningu poniedziałkowego + podsumowanie dzisiejszego eMTiowego występu na WLTA





Chciałem podziękować jednemu skromnemu koledze, który pożyczył mi felgę, na czas naprawy mojej.
Dzięki brahu!

Nie odchodźcie od telewizorów, bo niedługo będą filmiki ;)
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Bo jeździć to trza umić
, a nie opony psuć.
Czekam na filmy

Czekam na filmy

Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, o 21:52 przez ryjeks, łącznie zmieniany 1 raz.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
booSTI, nie ma sprawy, polecam się na przyszłość, choć muszę przyznać, że jak zobaczyłem teraz zdjęcia tej Twojej Roty, to następnym razem chyba będę miał wątpliwości
eMTi, widzę, że troszkę przesadziłeś z "docięciem" michałów

eMTi, widzę, że troszkę przesadziłeś z "docięciem" michałów

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Link: http://www.youtube.com/watch?v=ZENkpYLLIyA
Widzę dla siebie 2 zakręty, echhh...
Ale widzę dziury dalej niezałatane...., to może lepiej że mnie nie było, bo lubię zamaszyście

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
ryjeks, Które winkle Ci wpadły w oko?
- Chloru
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: DC
- Auto: Było: T5RDESIGNAWDPOLESTARENGINEERED Jest:T8ULTRADARKeAWDPOLESTARENGINEERED
- Polubił: 245 razy
- Polubione posty: 527 razy
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Pewnie ma na oku dwa... prawy i lewy



"Understeer is a crime" (C) Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Ta sekwencja za hopką lewy do prawy i ten prawy gdzie na cięciu podbijało na oponie kilku jegomości.
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Trasa fajna 

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Kto z forumowiczów latał? :)ryjeks pisze:
Link: http://www.youtube.com/watch?v=ZENkpYLLIyA
Widzę dla siebie 2 zakręty, echhh...
Ale widzę dziury dalej niezałatane...., to może lepiej że mnie nie było, bo lubię zamaszyście
jeżeli chcecie filmik z przejazdu można się zgłosić do kolegów z RRTV :)
pozdro
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
eMTi pisz do chłopa, żeby dał duży rozmiar i na ścianę




Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
booSTi też, pierwsze zawody nową bestią i już fota tłusta, tylko fura ujebana porównując do "jajka" eMTiego
I tylko koło w fotoszopie doklejane


I tylko koło w fotoszopie doklejane


Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Dobre foty, fajne skoki ;)
Jakie koło doklejane? Lewe tylne coś krzywo wisi :P
Jakie koło doklejane? Lewe tylne coś krzywo wisi :P
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Z grubsza czysto, nuda 

Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Zaraz załaduję swoje wyczyny, to będziesz miał pożywkę 

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
EVO też mam. Proszę zwrócić uwagę na kask ;)
Link: https://www.youtube.com/watch?v=77rW9L9-3Q0
"Dajcie mi punkt podparcia", a objadę te niedobre EVA
Link: https://www.youtube.com/watch?v=77rW9L9-3Q0
"Dajcie mi punkt podparcia", a objadę te niedobre EVA

Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
No i oczywiście moje kaleczenie:
Link: https://www.youtube.com/watch?v=GEiyNZwtRZ4
Nie chcę się wykręcać, bo do umiejętności Colina brakuje mi jeszcze licencji pilota
, ale te slicki mnie wkurwiły...
Ryjeks analizuj
Link: https://www.youtube.com/watch?v=GEiyNZwtRZ4
Nie chcę się wykręcać, bo do umiejętności Colina brakuje mi jeszcze licencji pilota

Ryjeks analizuj

- TomekSliwa
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wilczyce k/Wrocławia
- Auto: Subaru "Masakrathor" STi, Outback H6
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
booSTI, przede wszystkim gratuluję zakupu, nie znalazłem gdzie się chwaliłeś
Fajnie przyśpiesza, równoodległościowy kolekor?
Wloty na błotniku nawet fajne :)
Kolor MEGA! ;)
Jakie slicki miałeś, mniemam iż twarde, jeśli tak to nawet jeśli by było 30 stopni to może pod koniec drugiego kółka będą miały optymalną temperaturę, wydaje mi się że na rakietową to max średnia (no chyba że takie miałeś). Jazda wygląda jakbyś na seryjnej jechał oponie.
Ogólnie OK ale jak widać po filmiku to mega płużenie, opona nie trzymała ale to tylko połowa winy, przyzwyczajenia z audi wychodzą ;) Sporo nietrafionych zakrętów przez płużenie (opona, za duża prędkość).
Pomyśl o geometrii, większe negatywy przód i rozbieżny tył, ALK też pomaga, hamowałeś lewą w zakrętach jak płuży? (mocno pomaga w Subaru)
Grubszy stabilizator na tył spowoduje zmniejszenie podsterowności.
Pobawić się też można z ciśnieniami w oponach.
Ale to wszystko przyjdzie z czasem, potrenujesz, pojeździsz i sam zobaczysz że do evo będzie już 5 sekund brakować a nie 10 czy 12 czy nawet 15 ;)
Ale jak wydasz worek pieniędzy to jest opcja aby mimo wszystko te "play station" lać
Co tam jeszcze masz namodzone?

Fajnie przyśpiesza, równoodległościowy kolekor?
Wloty na błotniku nawet fajne :)
Kolor MEGA! ;)
Jakie slicki miałeś, mniemam iż twarde, jeśli tak to nawet jeśli by było 30 stopni to może pod koniec drugiego kółka będą miały optymalną temperaturę, wydaje mi się że na rakietową to max średnia (no chyba że takie miałeś). Jazda wygląda jakbyś na seryjnej jechał oponie.
Ogólnie OK ale jak widać po filmiku to mega płużenie, opona nie trzymała ale to tylko połowa winy, przyzwyczajenia z audi wychodzą ;) Sporo nietrafionych zakrętów przez płużenie (opona, za duża prędkość).
Pomyśl o geometrii, większe negatywy przód i rozbieżny tył, ALK też pomaga, hamowałeś lewą w zakrętach jak płuży? (mocno pomaga w Subaru)
Grubszy stabilizator na tył spowoduje zmniejszenie podsterowności.
Pobawić się też można z ciśnieniami w oponach.
Ale to wszystko przyjdzie z czasem, potrenujesz, pojeździsz i sam zobaczysz że do evo będzie już 5 sekund brakować a nie 10 czy 12 czy nawet 15 ;)
Ale jak wydasz worek pieniędzy to jest opcja aby mimo wszystko te "play station" lać

Co tam jeszcze masz namodzone?
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
booSTI pisze: Ryjeks analizuj
Czy dobrze rozumiem, że kupiłeś nowe PROFILe ?

Już ostatnio zostało ustalone, że to śmieć

Tak jak Tomek pisze, wygląda jak jazda na seryjnej gumie.
.... i nie było driftów, film do skasowania




300 czy 380 było grane ?
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców. Colin McRae
Re: Zawody we Wrocławiu i okolicach - WLTA, Niskie Łąki, KJSy i
Tomku, dzięki za opinię i analizę. Mam nadzieję, że wskoczysz do mnie na prawy i mi coś podpowiesz, co bym w końcu zaczął evo killować
Na razie to odstaje 5 sekund od STi, więc mega rozczarowanie
Slicki miałem profila średnie. Opona nie mogła się dogrzać. Jak kolega wrócił hondą z przejazdu, to nie można było dotknąć michellina, taki był rozgrzany. U mnie opona letnia. Zaczęliśmy kombinować z ciśnieniem, zeszliśmy do 1,8 i ciągle kupa. Na prawdę starałem się nie skręcać kierą na maxa, wszystko było w miarę delikatnie - audi mnie nauczyło. Jeszcze lewą w tym aucie nie jeżdżę - mam nie wyczute hamulce (6 tłoków prosię).
Zostaje mi jeszcze jakaś bardziej sportowa geometria do sprawdzenia. Gdzie we wro?
ALK pomaga? To musi być wódka, czy wystarczy browar? Musiałbyś zobaczyć, czy mam ten antiliftkit.
Kólektor, bulgoczący więc nie wiem jaki
Trafianie w zakręty to muszę z kimś poćwiczyć - mam nadzieję, że wpadniesz kiedyś na trening ;)
Ryjku były grane dwie mapy, ale nie było się jak odepchnąć. Ostatni przejazd był na dużej mapie + kontrola "obiadu"
- Kibolom się podobało, eMTiemu też ;)
To mnie pocieszyłeś z tymi oponami - musiałem tę opinię przeoczyć. Zimna r8 klei lepiej niż ten slick. No chyba, że się dotrze albo się zima zacznie


Slicki miałem profila średnie. Opona nie mogła się dogrzać. Jak kolega wrócił hondą z przejazdu, to nie można było dotknąć michellina, taki był rozgrzany. U mnie opona letnia. Zaczęliśmy kombinować z ciśnieniem, zeszliśmy do 1,8 i ciągle kupa. Na prawdę starałem się nie skręcać kierą na maxa, wszystko było w miarę delikatnie - audi mnie nauczyło. Jeszcze lewą w tym aucie nie jeżdżę - mam nie wyczute hamulce (6 tłoków prosię).
Zostaje mi jeszcze jakaś bardziej sportowa geometria do sprawdzenia. Gdzie we wro?
ALK pomaga? To musi być wódka, czy wystarczy browar? Musiałbyś zobaczyć, czy mam ten antiliftkit.
Kólektor, bulgoczący więc nie wiem jaki

Trafianie w zakręty to muszę z kimś poćwiczyć - mam nadzieję, że wpadniesz kiedyś na trening ;)
Ryjku były grane dwie mapy, ale nie było się jak odepchnąć. Ostatni przejazd był na dużej mapie + kontrola "obiadu"

To mnie pocieszyłeś z tymi oponami - musiałem tę opinię przeoczyć. Zimna r8 klei lepiej niż ten slick. No chyba, że się dotrze albo się zima zacznie
