Kilka pytań odnośnie tej wersji, bo mam wrażenie, że nie jest zbyt popularna. Jak już ktoś kupuje, to albo 125KM albo WRX :) Podstawowe pytanie - czym się różni ten silnik (poza mocą) od tego w Legacy? Czy też ma dwumasę? Czy przy regulacji luzów zaworowych też trzeba wyjąć silnik? Czy wymienia się wtedy płytki, czy całe szklanki?
W ogóle jestem ciekaw Waszej opinii o tej wersji, bo znalazłem egzemplarz, któym być może byłbym zainteresowany.. Pomóżcie!
Aha - ma mieć LPG i nie kupię WRXa, bo obawiam się kosztów utrzymania. Ma to być auto do użytkowania na codzień.
Z góry dzięki!
Impreza 2,0 DOHC 160KM MY06 - luzy zaworowe i dwumasa
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: Impreza 2,0 DOHC 160KM MY06 - luzy zaworowe i dwumasa
Do regulacji zaworów trzeba wyciągać silnik.Regulacja całymi szklankami.Koszt rozrządu taki sam jak w turbo