Subaru Legacy 2.5 4CAM kolizyjny czy nie ?

Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa ;-)
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
ODPOWIEDZ
subarka665
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: takie wielkie spalenie LPG ?
Auto: Subaru Legacy - Luxus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Subaru Legacy 2.5 4CAM kolizyjny czy nie ?

Post 8 lip 2013, o 22:17

Cześć wszystkim :-) Jak w temacie. Czy Subaru Legacy 2.5 z czterema wałkami rozrządu (4CAM) jest kolizyjny czy bezkolizyjny ??
Ostatnio zmieniony 8 lip 2013, o 22:30 przez subarka665, łącznie zmieniany 1 raz.


W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca...
turbina...

Think. Feel. Drive. Subaru

Mar!an
Awatar użytkownika
0 gwiazdek
Lokalizacja: Polska Północna
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Subaru Legacy 2.5 4CAM kolizyjny czy nie ?

Post 8 lip 2013, o 22:24

Pytanie pewnie odnośnie rozrządu... JEST :-d

subarka665
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: takie wielkie spalenie LPG ?
Auto: Subaru Legacy - Luxus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Post 8 lip 2013, o 22:25

Mar!an, dokładnie ;-) :-> Rozchodzi się o rozrząd :razz:
W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca...
turbina...

Think. Feel. Drive. Subaru

Kubik1
5 gwiazdek
Auto: impreza 2,0
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Subaru Legacy 2.5 4CAM kolizyjny czy nie ?

Post 9 lip 2013, o 04:44

W zasadzie wszystkie silniki po 1999r miały kolizyjne głowice .

DREAMCARS
2 gwiazdki
Auto: forek 06 , impreza rs , i wiele innych
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Subaru Legacy 2.5 4CAM kolizyjny czy nie ?

Post 9 lip 2013, o 21:59

silnik subaru jest kolizyjny na 99 % przzypadków tłoki podginają zawory w co najmniej w jednej z głowic

subarka665
Awatar użytkownika
5 gwiazdek
Lokalizacja: takie wielkie spalenie LPG ?
Auto: Subaru Legacy - Luxus
Polubił: 0
Polubione posty: 0

Re: Subaru Legacy 2.5 4CAM kolizyjny czy nie ?

Post 10 lip 2013, o 11:16

DREAMCARS pisze:silnik subaru jest kolizyjny na 99 % przzypadków tłoki podginają zawory w co najmniej w jednej z głowic
Z tymi silnikami Subaru, to wygląda tak, że Legaś I jest na 100% bezkolizyjny, a teraz z kolei interesuje mnie II, bo podobno pierwsze II były bezkolizyjne (wersje 2 wałkowe), a , mam taką tam II z czterema wałkami rozrządu i pytam się, ponieważ nigdy nie miałam styczności z takim silnikiem. Te nowsze, to owszem gięły się zawory.
W moich żyłach ETYLINA, zamiast serca...
turbina...

Think. Feel. Drive. Subaru

ODPOWIEDZ