Arno pisze:
CRV - może ewentualnie, wygląda w środku, co dla żony istotne, dość dobrze.
Za to z zewnątrz paskudnie.
I jest jednym z najmniej terenowych SUVów, więc właściwie już tylko kiepskim kombi.
Co do środka - hmmm,
de gustibus...
Gal pisze:
Octawią 1.4 TSI (nową). Przy 160 km/h można we wnętrzu rozmawiać szeptem. Zawieszenie na autostradzie "płynie". Wyposażenie lepiej niż dobrze. Jednocześnie, przy 160 km/h, w łuku (nie zakręcie) wrażenie jest takie, że unosi lewą tylną nogę, a prawa przednia jest dobita do "twardego".
Poprzednia (przynajmniej słabsze diesle, ale myslę, że benzynowe też) na prostej prowadzila się gdzieś tak do 150-160, potem zaczynały się emocje, więc jest postep
esilon pisze:
kwestia badań które przeprowadził producent wieloraczków jakie ustawienia zaserwować skodzie, vw, a jakie seatowi,
wybierający skode musza uwielbiać przedstawiona przez Ciebie charakterystykę zawieszenia
Paradoksalnie - tzn. pomimo tego, że to Skody robią dziś za rajdową broń koncernu - pewnie jednak tak, gdyż to Skody stanowią podstawę sprzedaży w krajach, gdzie jest mało autostrad. I biedna Octavia ma być przede wszystkim komfortowa na złych drogach, ma więc zawias do tego dostosowany, a nie do szybkich łuków i zakrętów.
Co - IMHO - będzie jednym z czynników, który w Polsce da jej przewagę nad Seatem... przynajmniej w wynikach sprzedaży
Лукашэнка pisze:
o korzonek nie trzeba się obawiać.
Jak mawiają, na chory korzonek najlepsza jest wypasiona fura
PS.
Godlik pisze:Chloru pisze:
Pelikan!

Mało ptactwa się złapało, ale za to tłuste sztuki
