Bo jest produkowana w USA, a nie w Japonii, ma regulację temperatury w "dziwnej" skali, radio nie łapie wszystkich stacji, licznik jest w milach, OBKIII/Legacy IV miały przez cały okres produkcji "stare" wnętrze z jednostrefową klimą, bez nadmuchu dla pasażerów z tyłu (tych w podłokietniku)...Godlik pisze: Dlaczego wszyscy zakładają, że wersja US ma być sporo tańsza.
Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
So What! pisze: ma regulację temperatury w "dziwnej" skali
Z tego co sprawdziłem, jest już firma która to ogarnia. Na kropce jest nawet użytkownik, któremu zrobili to już w najnowszym LegacySo What! pisze: licznik jest w milach
http://motomax.net.pl/
Z radiem faktycznie raczej nie da się nic zrobić
2009 ma nowe, z dwustrefową klimą. Co do nadmuchu z tyłu to nawet nie zwróciłem uwagi...So What! pisze: OBKIII/Legacy IV miały przez cały okres produkcji "stare" wnętrze z jednostrefową klimą, bez nadmuchu dla pasażerów z tyłu (tych w podłokietniku)...
Do tego fajne nagłośnienie harman/kardon i dotykowy ekran z navi.
Właśnie, So What!, dobrze pamiętam że to Ty montowałeś jakiś 'gadżet' rozszerzający fabryczną nawigację?
Czy to było coś takiego?
http://car-solutions.com/en/navigation- ... 9200rv.php
Re: Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
jak ją znajdziesz, to chyba powinnaGodlik pisze:No właśnie to chyba najlepsza opcja, ewentualnie gotowa lampa z wersji EU, powinna pasować P&P
Niestety, robiłem w warsztacie, szczegółów nie znam, ale chodziło o odcięcie żółtych świateł z przodu podczas jazdyGodlik pisze:pantomas pisze: Przednie światła musiałem przerobić, odciąć obrysówki
Co to znaczy 'obciąć'? Możesz rozwinąć?
Owszem, różni się sporo, nieco inny pas przedni, tylna klapa, niektóre elementy zawieszenia, chłodnica oleju w automacie EU, światła, radio (to już wiesz ...), przeliczanie US galon na litry, mile na km, F na C, zegary w milach, śrubki w calach ;) , brak pamięci ustawień fotela, brak podłokietnika z tyłu, automatyczna pp pasażera, HomeLink na innych częstotliwościach - tyle pamiętam. Dodaj do tego to co Ty napisałeś, cenę zakupu w US itp. Większość zwraca na to uwagę.Godlik pisze:No właśnie tego nie rozumiem... (...) Wyposażenie ma lepsze, poza światłami właściwie niczym się nie różni... (...)
SOHC- dużo tańsze regulacje zaworów - info od mechanikaGodlik pisze:Tak, to chyba rozsądna opcja. Wystarczy mi już w 'rodzinie' jeden smok, który pali 15l noPBpantomas pisze: Jeszcze jedno, zapewne to DOHC, dobrze się gazuje, jeśli rozważasz taką opcję
Farewell, all joys! O Death, come close mine eyes!
More Geese than Swans now live, more Fools than Wise.
More Geese than Swans now live, more Fools than Wise.
Re: Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
Jest regulacja kierowca / pasażer w wersji z automatyczną, ale tylna kanapa niestety, nie maSo What! pisze: OBKIII/Legacy IV miały przez cały okres produkcji "stare" wnętrze z jednostrefową klimą, bez nadmuchu dla pasażerów z tyłu (tych w podłokietniku)...
Farewell, all joys! O Death, come close mine eyes!
More Geese than Swans now live, more Fools than Wise.
More Geese than Swans now live, more Fools than Wise.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
Dobrze pamiętaszGodlik pisze: Właśnie, So What!, dobrze pamiętam że to Ty montowałeś jakiś 'gadżet' rozszerzający fabryczną nawigację?
Czy to było coś takiego?
http://car-solutions.com/en/navigation- ... 9200rv.php

Link: http://www.youtube.com/watch?v=OEkYV_aklmc
Re: Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
Wiesz jak nam źle z tymi automatami i zamiast okazywać współczucie, to jeszcze się pastwisz.Piter 35 pisze:A jak ma byćKamilP pisze: Jak w ogole jedzie to 170KM z automatem?, nie jedzie i tyle


Przy 170hp szału nie ma, ale tragedii wielkiej też nie.
Niektóre US-spece mają chłodnicę A/T.
Re: Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
Ja pamietam, ze nowe obki hamerykance wygladaly 3x lepiej niz europejskie. Mialy fajny bagaznik dachowy skladany i inne gadzety..
Duze wygodne rodzinne auto, z wystarczajacym przeswitem i fajnym napedem. Zagazowal bym od razu, wchodzi tam w kolo zbiornik conajmniej 65 litrow, do tego automat - mniodzio furacz rodzinny. Kanape regulowana czy swiatla mozna wsadzic z EU wersji... Navi z S-techu - ciekawe czy Stormiak sie tym jeszcze zajmuje - zapytaj na s-tech.com.pl
Gratki.
Duze wygodne rodzinne auto, z wystarczajacym przeswitem i fajnym napedem. Zagazowal bym od razu, wchodzi tam w kolo zbiornik conajmniej 65 litrow, do tego automat - mniodzio furacz rodzinny. Kanape regulowana czy swiatla mozna wsadzic z EU wersji... Navi z S-techu - ciekawe czy Stormiak sie tym jeszcze zajmuje - zapytaj na s-tech.com.pl
Gratki.
- So What!
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Giulia V Q4
- Polubił: 309 razy
- Polubione posty: 60 razy
Re: Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
Jakiś czas temu mówił, że nie. Zresztą nie mają już Navibox'u na swojej stronie internetowej.gregski pisze: ciekawe czy Stormiak sie tym jeszcze zajmuje
Re: Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
Jak Godlik kupiles ?
To jeszcze poprzedni model ?
Odnosnie ceny, to USDM sa tansze, bo jak sam widzisz wymagaja pewnych przerobek i zazwyczaj sa gorzej wyposazone (czesc wyposazenia jest niedostepna jak np nawiewy na tyl, czy keyless). IMO jezeli nie przeszkadzaja Ci mile, radio bez rds to brac, tylko dokladnie sprawdzic jak byl bity, no i te ciut mieksze zawieszenie czy jest akceptowalne. Do tego lpg i jezdzic.
Ze swiatlami przednimi zapytaj Jarka ale IMO one nie sa P&P, inna tez jest maska (EUDM maja alu).
Sam sie wahalem pol roku temu nad USDM, ale stanelo na EUDM i H6, Jarek zreszta sam mi go doradzal bo znal te auto.
To jeszcze poprzedni model ?
Odnosnie ceny, to USDM sa tansze, bo jak sam widzisz wymagaja pewnych przerobek i zazwyczaj sa gorzej wyposazone (czesc wyposazenia jest niedostepna jak np nawiewy na tyl, czy keyless). IMO jezeli nie przeszkadzaja Ci mile, radio bez rds to brac, tylko dokladnie sprawdzic jak byl bity, no i te ciut mieksze zawieszenie czy jest akceptowalne. Do tego lpg i jezdzic.
Ze swiatlami przednimi zapytaj Jarka ale IMO one nie sa P&P, inna tez jest maska (EUDM maja alu).
Sam sie wahalem pol roku temu nad USDM, ale stanelo na EUDM i H6, Jarek zreszta sam mi go doradzal bo znal te auto.
Pozdrawiam
Marcin
Marcin
- Godlik
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: GT'99 jest i zawsze będzie; OBK był, Legacy było, była Skoda, jest BMW :)
- Polubił: 19 razy
- Polubione posty: 83 razy
Re: Outback - US Spec - przekonajcie mnie, że warto :)
Taksherif pisze: Jak Godlik kupiles ?
Taksherif pisze: To jeszcze poprzedni model ?
http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.ph ... 22#p375422