Wyglada na to ze moj byly GT bedzie znow na sprzedaz.Dobry znajomy w ktorego jest rekach od 2010 rozwaza jego sprzedaz poniewaz samochod tylko stoi w garazu i uzywany jest prawie od swieta.
O historii i samochodzie mozna poczytac w ponizszych tematach gdyz jest to auto z dluga forumowa historia.
http://www.forum.subaru.pl/index.php?/t ... -wklad-ra/
http://www.forum.subaru.pl/index.php?/t ... 3-moje-gt/
Ja za bardzo nie bede sie rozpisywal gdyz wszysko wczesnij zostalo napisane.Samochod na dzien dzisiejszy ma przebieg 164K.
Sebastian jezdzil nim malo gdyz bylo to drugie auto , znajomy jezdzi jeszcze miej tak ze w samochodzie siedza nadal swieze napedy wsadzone za mojej kadencji przy przebiegu 140K.
Auto na biezaco serwisowane i doskonale znane tam gdzie ja serwisowalem gdyz auto jest w Krakowie.
Odonsnie historii wypadkowej auto nietkniete do chwili kiedy przeja je Sebastian.
On mial jakas drobna przygode przygial prog i drzwi pasazera.
Moj znajomy tez mial drobna przygode lewym przodem. Wymieniony zderzak , blotnik i maska bo tez byla przygieta a nie chcial nic szpachlowac.Dodatkowo przy tej "robocie" pomalowane drzwi i tylny blotnik gdyz pojawil sie tam wyprysk.
Wszystko zrobione bez oszczedzania , geometria do wgladu auto jak najbardziej proste i na pewno jezli chodzi o stan jest nadal grubo ponad przecietna.Na dzien dzisiejszy do zrobienia jest drugi tylny blotnik gdyz pokazal sie tam wyprysk.
Samochod uzytkowany cywilnie za wyjatkiem Sebastiana ktory byl nim na Kielcach i gdzies tam jeszcze.Serwis na biezaca co jest oczywiste.
Odnosnie specyfikacji to jest nadal ponad przecietna :
Silnik
- Mapptek stage ( 250 KM i 350 Nm ) - auto jedzie jak seria STI 07 w mojej opinii.
- lekkie kola GFB
- przewody silikonowe Samco
- olej Motul 300V 15W50
Przeniesienie napędu:
- Skrzynia : wklad RA (taki troche mocniejszy niz seryjny :) )
- przod to szpera helicalna, taka jak w 22B
- srodek to wiskoza 20kg z sti ver 6
- tyl to plytka 5,5kg z sti ver 4
Uklad wydechowy;
- wydech kompletny Supresprint 2,5"
- down-pipe z szerokim kolnierzem
Uklad hamulcowy;
- przód; BBK Ksport 330mm + klocki ferodo ds2500 (8 tłoczkowe)
- tył; 2 tłoczkowe zaciski do wrx + tarcza 290mm ebc ultra SR + klocki EBC red
- ręczny endelss
- plyn Motul RBF 660
- przewody w stlowym oplocie
Zawieszenie
- zawieszenie KYB AGX (regulowane)
- stabilizatory przod/tyl Whiteline
- laczniki stabilizatora Whiteline
- mocowanie maglownicy Powerflex
- rozpórka tylna górna
Inne
- kierownica Sparco
- felgi 17" Oz
- aluminiowa płyta pod silnik/skrzynie
- chlapacze rallyarmor
- zegary defi din gauge
- kit umozliwiajacy załozenie filtr przeciwpyłkowy
Do samochodu jest ksiazka i komplet faktur a takze zdjecia z obu przygod blacharskich.
Cena jaka interesuje znajomego to okolo 28K do negocjacji oczywiscie

Ponizej podaje dane kontaktowe i najlepiej kontaktowac sie bezposrednio z wlascicielem.
[email protected]
Tel: 606-704-487
ZDJECIA TU :
http://www.forum.subaru.pl/index.php?/t ... ed-ra-bbk/