Sprawy LPG, diesli, hybryd i baterii słonecznych omawiamy tutaj.
-
toles1502
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
26 lis 2013, o 17:36
Witam.
Zamierzam stać się szczęśliwym posiadaczem jakże pięknego autka jakim jest Subaru Legacy IV generacji

Jak wiadomo ceny benzyny osiągają horrendalne wartości, więc chciałbym kupić egzemplarz wyposażony w instalacje LPG lub samemu ją założyć w niedalekiej przyszłości. Stąd pytanie do Was drodzy forumowicze. Jaki silnik w Legacy IV generacji najlepiej znosi LPG oraz z którą wersją silnikową jest najmniej problemu w czasie serwisowania. Pozdrawiam
toles1502
-
bzikus7
- 2 gwiazdki
- Auto: Legacy MY06 2.0 165KM kombi
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
27 lis 2013, o 13:48
Najmniej zabawy jest z silnikami SOHC czyli
2.5 165KM SOHC
2.0 137KM SOHC
Regulacja zaworu na śrubki bez wyjmowania silnika
W 2.0 165KM lub 150 KM DOHC regulacja jest na szklanki i konieczne jest wyjęcie silnika lub znalezienie magika który zrobi to bez wyjmowania silnika ale zajmie to tyle samo czasu i będzie kosztować podobnie.
Pozdrawiam. Bzikus7.
bzikus7
-
toles1502
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
27 lis 2013, o 14:30
Okej a czy ktoś orientuje się jaki jest przybliżony koszt regulacji zaworów w przypadku silnika DOHC. Wiem, że ceny mogą się wahać w zależności od warsztatu ale jaki to może być mniej więcej koszt? Oraz czy prawdą jest, że po przejechaniu pierwszych 100tys kilometrów na LPG, regulacja zaworów wymagana jest co następne 50tys?
toles1502