"Dobre" idzie...
"Dobre" idzie...
http://biznes.interia.pl/news/koniec-er ... ci,1148165
oczywiscie wszystko w trosce o klienta pewnie...
oczywiscie wszystko w trosce o klienta pewnie...
Jacek "AMI" Rudowski
-
Konto usunięte
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
- WiS
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: z puszcz odwiecznych, z krain mrocznych...
- Auto: Forester turbo, zwany Yetim
- Polubił: 3 razy
- Polubione posty: 2 razy
Re: "Dobre" idzie...
Póki nie ma zakazu obrotu wtórnego autami starszymi niż trzyletnie (a przecież takie wraki są nieekologiczne i mogąbyć niebezpieczne!) to i tak nie jest źle...



Re: "Dobre" idzie...
No niby nie jest tak zle - ale ciekawe kiedy politycy wpadna na ten swietny pomysl obowiazkowego zlomowania samochodow starszych niz X lat :)
Wyjatki jedynie za pozwoleniem... oj, to by z drugiej strony sie dzialo...
Wyjatki jedynie za pozwoleniem... oj, to by z drugiej strony sie dzialo...
Jacek "AMI" Rudowski
Re: "Dobre" idzie...
AMI, racja, moim zdaniem stare graty powinno się obowiązkowo kasować lub sprzedawać na wschód...
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: "Dobre" idzie...
A co jest dla Ciebie starym gratem? Od jakiego wieku się na to łapie?Paweł_BB pisze:AMI, racja, moim zdaniem stare graty powinno się obowiązkowo kasować lub sprzedawać na wschód...
A świetnie utrzymany jakiś old/young timer też jest starym gratem bo jest stary???
Re: "Dobre" idzie...
Moim zdaniem stare graty nadal sa czyjas wlasnoscia i niech wlasciciel sam decyduje, co chce z nim robic.Paweł_BB pisze:AMI, racja, moim zdaniem stare graty powinno się obowiązkowo kasować lub sprzedawać na wschód...
Jesli samochod jest niesprawny technicznie, to po prostu nie powinien byc dopuszczony do ruchu po drogach publicznych i po sprawie.
Jacek "AMI" Rudowski
Re: "Dobre" idzie...
WiS pisze:Ja sobie zażartowałem niewinnie, a tu widzę - idzie na burzę
Takie glupie dowcipy :)
w dobie narastajacego absurdu my tu sobie mozemy pozartowac - ale naprawde nie zdziwilbym sie jak w klimacie dbalosci o "dobro ludzkosci, klimatu, bezpieczenstwo" itp.
ktos, kiedys wymysli jakies przepisy w tym stylu.
Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski
Re: "Dobre" idzie...
Rzeczywiście dziwna decyzja. Raczej "pod prąd" poprzednich uregulowań unijnych.AMI pisze:http://biznes.interia.pl/news/koniec-er ... ci,1148165
oczywiscie wszystko w trosce o klienta pewnie...
Zna ktoś uzasadnienie?
Wysłane z mojego komputera przy użyciu klawiatury.
Re: "Dobre" idzie...
Święta racja. Zacznijmy od tego, a potem pod walec wszystko, co ma więcej niż pięć lat.Paweł_BB pisze: AMI, racja, moim zdaniem stare graty powinno się obowiązkowo kasować lub sprzedawać na wschód...
My tu w Polsce lubimy być świętsi JPII: nasi specjaliści płaczą rzewnymi łzami, jakie mamy strucle, jak to mamy najstarsze auta w Europie (średni wiek samochodu w PL to 14 lat), podczas gdy średni wiek auta w DK czy NO wynosi 18 lat i oni jakoś wzwodu/uwiądu z tego powodu nie dostają.s
r.
PS. Ten z obrazka został nieprzypadkowo wybrany: zgodnie z dzisiejszymi przepisami, nie mógłby zostać zarejestrowany.
Wieśniak w trójce. Dla przyjaciół Rufjan.
- Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
- Polubił: 130 razy
- Polubione posty: 365 razy
Re: "Dobre" idzie...
bo nas stac nie to co inne kraje.ky pisze: jak to mamy najstarsze auta w Europie (średni wiek samochodu w PL to 14 lat), podczas gdy średni wiek auta w DK czy NO wynosi 18 lat i oni jakoś wzwodu/uwiądu z tego powodu nie dostają.s
Przyklad transport kontenera
Tampa -> Jacksonville -> Gdynia: 5kpln z gorka,
transport tego samego konternera Gdynia -> Walbrzych 4.6 kpln
ps nie wspomne o tym, ze musialem fakture amerymancowi napisac, bo nie mial pojecia dlaczego ta jego odrecznie napisana jest zla. (musi byc na kompie wg ich widzimisie, bo recznie to se mozna wszystko napisac)

Re: "Dobre" idzie...
AMI i jarmaj, nie chodziło mi nawet o wiek tylko o stan techniczny, co innego zadbane 30-letnie auto zabytkowe wycacane na maxa a co innego 20-letni Golf Mark II sypiący się z każdej strony który na pewno uczciwie nie przejdzie badania technicznego, nie wspomnę nawet o naprawianiu aut po poważnych wypadkach - takie auta powinny być rozbierane na części i dobre części mogłyby iść do sprzedaży a skasowane nadwozie od razu powinno się kazać prasować a nie pozwalać komuś kupić za grosze do naprawy lub wycięcia blach z numerami VIN i przespawania ich do aut kradzionych lub złożonych z 3 innych rozbitków, niestety póki jeszcze będą się opłacać takie machinacje to nadal będzie się je wykonywać 

-
EterycznyŻołądź
- 6 gwiazdek
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: "Dobre" idzie...
Paweł_BB, np. takie? Link podesłany przez kro... Barthola:
Link: http://pl.youtube.com/watch?v=-RVDCRVwj ... re=related
Link: http://pl.youtube.com/watch?v=-RVDCRVwj ... re=related
Re: "Dobre" idzie...
Tak, fuszerka na maxa, przy pierwszym mocniejszym dzwonie auto rozpadnie się na części
jestem zdania, że auto po większym dzwonie (wywalenie poduch, pogięte strefy zgniotu i podłużnice itp.) nadaje się tylko na śmietnik 


Re: "Dobre" idzie...
Paweł_BB pisze: co innego 20-letni Golf Mark II sypiący się z każdej strony który na pewno uczciwie nie przejdzie badania technicznego, nie wspomnę nawet o naprawianiu aut po poważnych wypadkach -
Ale od tego wlasnie jest przeglad techniczny - jeszcze raz.
A czy wlasciciel bedzie chcial rozebrac na czesci, czy trzymac siedlisko rdzy na swoim podworku to juz jego sprawa badz ew. wlasciciela podworka.
A to, ze przeglad techniczny mozna przejsc "nieuczciwie" to bajka sama w sobie - moze tym nalezaloby sie zajac.
Paweł_BB pisze: jestem zdania, że auto po większym dzwonie (wywalenie poduch, pogięte strefy zgniotu i podłużnice itp.) nadaje się tylko na śmietnik![]()
A z tym tez chyba dyskutowac akurat nie ma potrzeby, bo to jest chyba jasne dla kazdego. Ale jak ktos bedzie chcial rzecha kupic, to i tak go kupi - znow nalezy wrocic do tematu przegladu technicznego i dopuszczenia, badz nie, do ruchu.
Pozdrawiam
Jacek "AMI" Rudowski