1. Przy starcie spod świateł zauważyłem, że przy wciśniętym pedale gazu do oporu czuje 2 lekkie szarpnięcia podczas wkręcania się silnika na obroty (po 3000RPM to znika), tak jest na 1 i 2 biegu. Tak jakby lekko się dławił w dwóch miejscach, czy to normalne w silnikach wolnossących? Ewentualnie co można sprawdzić/wymienić?
2. Nie wiem, czy to błąd w mojej technice jazdy (jeżdżę nie najgorzej technicznie, ćwiczyłem trochę na Bednarach pod Poznaniem), czy Impreza "tak ma" ale podczas zmiany biegów rośnie prędkość obrotowa silnika. W sensie wygląda to tak: wciskam sprzęgło i puszczam gaz równocześnie wypinając obecny bieg, obroty rosną o ok. 1000 (zawsze tyle samo praktycznie + fajny dźwięk

3. Mam do regeneracji alternator, czy możecie mi polecić jak i gdzie w Poznaniu można to zrobić? (jakie to są koszty?)
4. Chciałbym dorzucić mu turbo... Dobra żartowałem, jak nauczę się nim jeździć kupię WRXa/STIa

Dzięki
