
A w brew pozorom wcale nie kosztują tyle ile twierdzisz .
Nic nie pisałem o silnikach turbo , lecz o wolnychssakach

Jeśli chodzi o przebiegi to miałem na myśli pojedyncze przejazdy czyli rano odpalenie i jazda 3-5 kilometrów .
I to jest błąd


Słabo wygląda look eMowy z tyłu.owoc666 pisze: M-pakietu zewn
Jak masz dużego członka, to nie potrzebny ci jaguar.
Jak nie masz Jaguara to na pewno korzystasz z ViagryJaki z tego morał?
Arno pisze: Jaki z tego morał?
to jeszcze potrzebny jest mózg, aby nie wpaść do rozpadliny i jeszcze jaguara za przyjaciela, który Ciebie z niej wyciągnie.Arno pisze: Jak masz dużego członka
Eeeee tam. Wpadanie do rozpadliny jest fajneFUX pisze:Arno pisze: Jaki z tego morał?to jeszcze potrzebny jest mózg, aby nie wpaść do rozpadliny i jeszcze jaguara za przyjaciela, który Ciebie z niej wyciągnie.Arno pisze: Jak masz dużego członka
Przy niskiej wodzie, to czasem da się przejechać byle czym...Arno pisze:Przy niskiej wodzie, uszczelnieniu, wyprowadzeniu rury z filtra… da się przejechać… w akwalungu.
Ale to fajne auto, jeszcze jedenz niedobitków, co mają jakiś styl.
Absolutnie nie.Arno pisze:niemożliwe. Ford z pewnością jest najlepszy w chlapaniu i rozchlapywaniu
W dodatku chlapać należy tylko z silnikiem benzynowym (niezagazowanym, a najlepiej turbo) i z manualną skrzynią. Dieslem z automatem mogą chlapać co najwyżej imitatorzy i inne cioty drogowe.Лукашэнка pisze: Tylko napęd AWD (najlepiej symetryczny S-AWD) jest w stanie doskonale sprostać takiemu wyzwaniu.