Silnik: wersja 4ta, świeżo po wymianie uszczelek pod głowicami (oryginalne subaru, najgrubsze metalowe) i po sprawdzeniu głowic docieraniu gniazd itp itd, silnik igiełka do tego nowy rozrząd i wszystkie uszczelki pod kolektorami i simeringi na wale wałkach i gdzie popadnie, wymaga jedynie wymiany uszczelek pod pokrywami zaworów gdyż xbike tak się zbiera z wysyłką, że jeszcze nie zostały wymienione (a z jednej się już troche leje)... do tego poszly nowe swieczki NGK platyny, płyn chlodzący prestone oraz olej Millersa XFS 5W50. Co do modyfikacji przy silniku to otrzymał on stożkowy filtr powietrza, duuuuży FMIC, customową aluminiową chłodnicę wody, regulator ciśnienia paliwa Tomei i... pewnie coś jeszcze o czym nie pamiętam :P zawieszenie bez luzów, oem amorki sti + żółte springi APEX. Nadwozie zdrowe, bez korozji, nie posiada jakiś śladów historii wypadkowej, do tego zderzak z wersji 5/6, zaślepka z dolotem do stożka, maska alu z dużym kurnikiem, lusterka wrc carbonowe, tylna lotka carbonowa wzorowana na wersję 6 ! Wnętrze ładne zadbane czyste, dodatkowo carbonowy daszek plus 3 dodatkowe zegary temp oleju cisnienia oleju i napięcia aku. Klima sprawna, na zimnym troche brzęczy kompresor, zapewne sprzęgiełko nie jest już 1 świeżości ;) Napęd: skrzynia 752 z DCCD, wszystko sprawne, chodzi cichutko, biegi wchodzą lekko i precyzyjnie, most R180, również bez niepokojących odgłosów, sprzęgło spiek 4ro łopatkowy, czsami lekko już uślizguje... w autku cała elektryka działa, wszystko jest sprawne, dodatkowo zamontowany jest turbo timer Blitz'a oraz Electronic Boost Controller Blitza, którym możemy jak wiadomo z kabiny sterować sobie ciśnieniem doładowania z 4 programami peak'ami i mnóstwem innych bajerów ;) Hamulce seria przód 4 tłoczki tył 2 tłoczki,tarcze nacinane, nawiercane, firmy nie pamiętam...
Zderzak przedni i tylny będzie w tym tyg polakierowany ponieważ ma obtarcia parkingowe jak widać na zdjęciu, kierownica jest oem momo z poduszką, felgi są oem 16 (złote) z oponami zimowymi, te ze zdjęć idą do regeneracjo gdyż lakier woła o pomstę do nieba ;)
Autko użytkowane na co dzień i od święta, (przebieg 146tyś km), nie pali mi się ze sprzedażą, cena za jaka oddam to cudo to 35 tysięcy polskich nowych złotych, jeśli się nie sprzeda to też dobrze i będę nim śmigał dalej... ;)
[S] Subaru Impreza WRX STI Type-R V4 MY98
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Re: [S] Subaru Impreza WRX STI Type-R V4 MY98
zapomniałem napisać o wydechu, kompletny przelot 3", box firmy Magnex, downpipe na szerokim kołnierzu z nierdzewki....
Re: [S] Subaru Impreza WRX STI Type-R V4 MY98
No to hop 

EVO IX 375/540
M&M's Maciek&Michał Citroen Saxo VTS
Tylko włosy na klacie Chucka Norrisa, mają włosy na klacie ;)
M&M's Maciek&Michał Citroen Saxo VTS
Tylko włosy na klacie Chucka Norrisa, mają włosy na klacie ;)
Re: [S] Subaru Impreza WRX STI Type-R V4 MY98
Chętnie, ale muszę najpierw pozbyć się swojej srebrnej strzałybrahu pisze:macias, nie: no to hop, tylko: no to kup

EVO IX 375/540
M&M's Maciek&Michał Citroen Saxo VTS
Tylko włosy na klacie Chucka Norrisa, mają włosy na klacie ;)
M&M's Maciek&Michał Citroen Saxo VTS
Tylko włosy na klacie Chucka Norrisa, mają włosy na klacie ;)