kupię / sprzedam / zamienię / wymienię /dam / nie dam
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
-
rudirudi
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
31 sty 2014, o 23:27
Witam,
mam do sprzednia Subaru Forester 2.5 (bez turbo, Ameryka) z 2009 roku.
Opis, szczegóły i zdjęcia:
http://otomoto.pl/subaru-forester-C31985983.html
Dodam, że auto kupiłem od Jarka z Józefowa/k. Warszawy (podejrzewam, że większość forumowiczów wie o kogo chodzi

) i u niego tylko był cały czas serwisowany.
Dla forumowiczów CENA: 58.000,- zł
Kontakt do mnie: 693 962 619
rudirudi
-
j33mbo
- 5 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
1 lut 2014, o 08:32
na jakiej podstawie piszesz w ogłoszeniu, że silniki europejskie radzą sobie gorzej z LPG niż amerykańskie?
j33mbo
-
rudirudi
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
1 lut 2014, o 19:37
Moja opinia jest na podstawie wizyt/rozmów z moim mechanikiem od Subaru, przez którego warsztat przechodzi mnóstwo subarakow, wiec jest chodzącą skarbnica wiedzy w tym temacie.
W kwestiach technicznych to chocby regulacja luzow zaworow (w subarkach jest robiona ręcznie) - w wersjach europejskich trzeba do tego wyciągać silnik, a w amerykańskich można to zrobić bez wyciągania. To duża różnica w kwestiach kosztów.
rudirudi
-
Watcher
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
2 lut 2014, o 02:33
Róznica w regulacji zaworów jest między silnikami SOHC i DOHC. SOHC regulujesz na śrubki - te silniki też były dostępne na Europę.
Watcher
-
Gootek
- 6 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
2 razy
Post
2 lut 2014, o 09:56
Watcher pisze:Róznica w regulacji zaworów jest między silnikami SOHC i DOHC. SOHC regulujesz na śrubki - te silniki też były dostępne na Europę.
W europejskim Foresterze z roku 2009 tez?
Gootek
-
Watcher
- 0 gwiazdek
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
3 lut 2014, o 01:00
Лукашэнка pisze:Watcher pisze:Róznica w regulacji zaworów jest między silnikami SOHC i DOHC. SOHC regulujesz na śrubki - te silniki też były dostępne na Europę.
W europejskim Foresterze z roku 2009 tez?
Z tego co kojarzę to w tym roczniku na EU były dostępne tylko DOHC. Mogę się mylić, ale nie spotkałem SOHC w 2009.
Pisałem ogólnie, ponieważ dla starszych roczników w EU też były SOHC, z prostą regulacja zaworów.
Watcher
-
tadaoando
- 3 gwiazdki
- Lokalizacja: WA, WO, LRY
- Auto: SFXT MY14+SI RS MY10
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
9 lut 2014, o 14:51
RUDIRUDI,
szkoda ze nie moge Ci zaproponowac wymazonej ceny. Rozmawialismy o tym przez telefon, bo auto mimo nieukrywanych minusow (auto z usa) spelnia moje oczekiwania: silnik 2,5 non turbo, ciemna tapicerka, spkojny kolor nadwozia, instalka lpg... itd. Coz, tylko srodkow brak.
Piotrze moze jednak jak oddam swe FXT w dobre rece. Jak sie umowilismy zadzwonie, kto wie?
tomasz p.
(K) GRILL wersja STI/ CROSS/ SPORT ten w kratke, zderzak tez przytule !!!
tadaoando
-
rudirudi
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
4 mar 2014, o 23:10
Ogłoszenie dalej aktualne.
Nowa wiosenna cena dla forumowiczow to 56000 zl
rudirudi
-
rudirudi
- 0 gwiazdek
- Auto: Forester 2.5
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
30 mar 2014, o 17:04
Oferta dalej aktualna.
Nowa cena 53.900,- zl
rudirudi