Impreza GT kombi w mało spotykanym kolorze Aspen White. MY2000 a rok produkcji 1999. Przebieg ok 265 tyś ( zmiana oleju przy 269 tyś, zawsze motul ). Silnik bardzo ładnie pracuję.
Co zrobione i dodane :
- rozrząd przy 225 tyś
- luzy zaworowe przy 225 tyś
- Świece, kable, tarcze Brembo, klocki Ferodo itp
- Olej w skrzyni i dyfrach
- Lpg BRC ( ok 20 tyś km wcześniej )
- Wydech przelot 2.5 cala z końcowym H&S
- Ebc HKS EVC IV
- TT Greddy
- 3x Auto Gauge SM peak na słupku ( boost, temp. i ciś. oleju )
- IC STI ver. 4
- Bov HKS
- Fotele z RB5 ( euro, takie jak w 22B tylko bez napisu STI )
- Lampy tylne STI
- Lotki tylne górna i dolna STI
- Przednie lampy pomalowane wkłady na czarno
- Rozpórka tylna i przednia STI carbon ( jak przednia będzie pasować do FXT to zabieram )
- Stabilizatory Whiteline przód 24mm tył 22mm
- Przewody hamulcowe w oplocie
- Płyta alu pod silnikiem
- Czerwone chlapacze
- Zaślepki halogenów STI
- OZ Crono 16'' z oponami zimowymi Nokian i letnimi Yokohama
- Radio Alpine wysoki model, wygłuszone drzwi przednie i dobre głośniki
Jak coś sobie przypomnę to dopiszę, ogólnie auto doinwestowane, nigdy nikt nie żałował :) Ostatnio wymieniałem łożysko tylne na NTN chyba, cała historia w fakturach i książce serwisowej a dziś piszę z głowy...
Oczywiście ma jakieś wady :
- ruda wychodzi na tylnych błotnikach
- ruda na tylnych lewych drzwiach ( parkingowa obcierka, dodaję drugie drzwi do lakierowania na biało )
- delikatnie wgięty przedni lewy błotnik ( pamiątka z Sopotu, komuś nie pasowała Impreza )
- Przedni zderzak wypadałoby polakierować
- rozrusznik już pada, ale chyba mam gdzieś w garażu drugi to jeszcze wymienię
- na dwóch felgach zielony plasti lak, nie zdążyłem zerwać przed zimą
- Sprzęgło niedługo do wymiany
- czasami przy wrzucaniu piątego biegu jest mały zgrzyt
Jak kupiłem auto, był problem z doładowaniem, ciśnienie nie było stabilne, jest wątek na forum o tym. Po montażu ebc wszystko jest git. Wtedy wynik z hamowni to 221/308, a teraz jest dużo lepiej ale wanna nie była hamowana po tym wszystkim. Jak montowałem TT okazało się że ecu jest nie standardowe, po numerach znalazłem info że ecu ma mapę Prodrive 250/350 na 1.1 bar i na takim ciśnieniu aktualnie jeździ. Wanienka została sprowadzona ze Szwajcarii w 2007, a na tamten rynek wychodziła seria modeli z takim ecu ( info z zagranicznego forum )
Jutro umyję i wysprzątam wanienkę i wstawię zdjęcia, a na razie :

Cena : 26 tyś
tel. 793 058 858 ( od 10 do 22 )