Co to jest?BiP pisze:Amelinium
Płyty pod silnik
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Płyty pod silnik
Wiesz, ja wiem.
Wiem skąd się to wzięło.
Tylko trochę mi przeszkadza, że popularność zdobywa jakiś bełkot pijanego wiejskiego głupka. Kiedyś cytowano mędrców, poetów, naukowców. Teraz cytuje się debili. Przykre.
Wiem skąd się to wzięło.
Tylko trochę mi przeszkadza, że popularność zdobywa jakiś bełkot pijanego wiejskiego głupka. Kiedyś cytowano mędrców, poetów, naukowców. Teraz cytuje się debili. Przykre.
Re: Płyty pod silnik
BiP pisze: Amelinium jest tępe, więc musiałoby być polerowane, a i tak gorzej z przeszkody schodzi, jak stal. Szczególnie aluminiowy ryfel nie sprawdza się na pniakach
No coś w tym jest, no ale to z nierdzewki chcesz robić?
B Group , WRC fun
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Płyty pod silnik
Cóż, szkoda że Cię rozczarowałem.BiP pisze:Twój avatar raczej nie sugeruje braku poczucia humoru.
"zabawność" schlanych głupków średnio mnie bawi...
Re: Płyty pod silnik
Jarmaj uspokój się :).Kolega ma rację ,ale to musiałaby być stal nierdzewna 1,5 do 2 mm. Chyba będzie trochę więcej ważyła niż aluminiowa 6mm. Zawsze można wywalić tylną kanapę i wogóle resztę plastikowego badziewia ze środka :)mamgx pisze: Amelinium jest tępe, więc musiałoby być polerowane, a i tak gorzej z przeszkody schodzi, jak stal. Szczególnie aluminiowy ryfel nie sprawdza się na pniakach
B Group , WRC fun
Re: Płyty pod silnik
Pozostaje mi tylko przeprosić za niewłaściwy poziom mego posta.
mamgx, bardziej pasowałaby mi czarna oksydowana lub malowana farbą o zwiększonej przyczepności. Takie malowane oglądałem naprawdę mocno używane i nie wyglądają źle. Nierdzewki nie przekreślam, tym bardziej że odpady z produkcji mogę mieć w dobrej cenie, nie wiem, czy wymiary starczą.
mamgx, bardziej pasowałaby mi czarna oksydowana lub malowana farbą o zwiększonej przyczepności. Takie malowane oglądałem naprawdę mocno używane i nie wyglądają źle. Nierdzewki nie przekreślam, tym bardziej że odpady z produkcji mogę mieć w dobrej cenie, nie wiem, czy wymiary starczą.
Re: Płyty pod silnik
Jeśli masz możliwość oksydować takie duże elementy ...Ciekawe jak sprawowałaby się osłona z karbonu
W nowych samochodach WRC przednie spoilerki są karbonowe i nieraz wytrzymują ostre traktowanie asfaltem i w tym starciu to chyba ten drugi cierpi bardziej..

B Group , WRC fun
-
stefanekmac
- 5 gwiazdek
- Auto: był forek XT jest OBK 2,5
- Polubił: 26 razy
- Polubione posty: 91 razy
- danikl
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: niby mazowsze, ale mentalnie podlasie
- Auto: Muł, truposz i czerwone włoskie półwytrawne
- Polubił: 102 razy
- Polubione posty: 168 razy
Re: Płyty pod silnik
Czy ktoś ma namiar do sklepu, warsztatu, pana Henia złota rączka gdzie mógłbym kupić, wykonać płytę pod silnik (aluminiowa lub stalowa) do Outbacka H6 08?
-
marhof
- 0 gwiazdek
- Auto: Był: Subaru Forester 2.5 n/a LL.Bean (MY05), jest 2.5 Xt manual (MY06)
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Płyty pod silnik
Spróbuj skontaktować się z użytkownikiem grzegorzp, zrobił dla mnie płytę pod Forka, sprwuje się rewelacyjnie. Po sprzedaży Forka ją sobie zostawiłem i teraz w XTku jeździ :) Może do Outbacka też robi...danikl pisze:Czy ktoś ma namiar do sklepu, warsztatu, pana Henia złota rączka gdzie mógłbym kupić, wykonać płytę pod silnik (aluminiowa lub stalowa) do Outbacka H6 08?
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Płyty pod silnik
Sprawdź yacoserwis.pl tez robi osłony i z tego co wiem to żaden problem. Pzdr
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
Re: Płyty pod silnik
Dziś trochę przyszalałem i płyta plastik pod silnikiem "trochę" się powyłamywała. Stary temat ale mam pytanie lub prośbę-czy ktoś może mi podać wymiary takiej płyty oraz położenie śrub i kąt wygięcia bo mam zamiar zrobić sobie coś takiego sam.Znalazłem do imprezy tylko nie wiem czy pasuje do forka.Chodzi mi o taką płyta jak na stronie pierwszej.
Auto to Subaru Forester 2.5 N/A 2003 rok.
Pozdrawiam
Auto to Subaru Forester 2.5 N/A 2003 rok.
Pozdrawiam
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem - Nieważne jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z "wygranej"...
Re: Płyty pod silnik
Odświeżam wątek. Szukam płyty (stalowa, aluminiowa) do Subaru Forestera II (2003-2008) jak będzie w dobrej cenie to wezmę nawet 2 sztuki
Ktoś się jeszcze bawi w dorabianie, bo z zakupem jest problem do tego rocznika, nigdzie nie ma, a jak jest to lekko za droga 


Re: Płyty pod silnik
Skolo pisze:Odświeżam wątek. Szukam płyty (stalowa, aluminiowa) do Subaru Forestera II (2003-2008) jak będzie w dobrej cenie to wezmę nawet 2 sztukiKtoś się jeszcze bawi w dorabianie, bo z zakupem jest problem do tego rocznika, nigdzie nie ma, a jak jest to lekko za droga
Subarak.pl
Cena niezła, sam się przymierzam do niej, są otwory (jest dostęp do filtra oleju) więc nie trzeba demontować co 10 tyś km...
Przy cenach, które niektórzy posiadacze sobie wołają za używki to chyba dobra opcja...
- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: Płyty pod silnik
dobra dobra tyle ze taka plyta to raczej chroni od drobiazgow... przez te otwory bloto wchodzi jak ta lala no pozostaje kwestia cofania po wladowaniu sie w cos... pelno miejsc ktorymi sie mozna zachaczyc, dodatkowo tylna krawedz trzeba by podgiac do gory aby nie robila za szufle ale za taka kase to chyba najlepsza opcja jesli nie liczyc samorobki...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow