Do sprzedania w trybie pilnym skrzynia z GT-ka.
Przełożenie główne 3,9 - skrzynia tzw. długa czyli seryjna dla europejskiego GT-ka. Dokładnych oznaczeń na ten moment nie posiadam ale w weekend będę mógł je podać.
W 2011 roku przeszła naprawę w Dzierżoniowie - wymieniono wtedy wałek główny, wiskozę i synchronizatory. Zalana została Millersem. Od tamtej pory ze skrzynią nie miałem żadnych problemów - zero zgrzytów, wycia, kłopotów z wrzuceniem biegu przy przyśpieszaniu...
Dyfer natomiast wydawał z siebie charakterystyczny dźwięk (delikatne wycie) przy zwalnianiu. Jeździłem tak trzy lata i nic się nie pogarszało, więc pewnie jeszcze pojeździ. Dorzucam oczywiście półosie.
Wisko sprawne - brak szarpania przy ciasnym skręcie ani innych niepokojących symptomów.
Skrzynię sprzedaję, ponieważ do rajdówki wrzuciłem krótką z JDM-a.
Forumowiczom, którym skrzynia zostanie zamontowana prawidłowo przez fachowca daję oczywiście gwarancję na to, że jest sprawna.
Cena: 1200 zł plus wysyłka.
Spieszy mi się z dopięciem budżetu na rajdówkę.
Sprzęt leży na ten moment w Dzierżoniowie.
[S] Skrzynię 5 MT z GT - tzw. długa, z dyfrem, sprawna
Regulamin forum
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
Jeśli kupujesz coś z ogłoszenia na Forum robisz to na własne ryzyko!
Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane ogłoszenia. Nie przelewaj pieniędzy ludziom, których nie znasz lub którzy nie mają wiarygodnej historii na Forum!
- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [S] Skrzynię 5 MT z GT - tzw. długa, z dyfrem, sprawna
Oznaczenia skrzyni widoczne na fotce:

Skrzynia nigdy nie była katowana na żadnym torze, nie jeździła w rajdówce ani nie zaznała kręcenia bączków na asfalcie pod Tesco.
Od remontu przejechała ok 30 tys. km
UWAGA: wczoraj się zorientowałem, że nie ma przy niej czujnika prędkości - był potrzebny na podmiankę do skrzyni JDMowej. Ogarnięcie używki lub nówki nie powinno być problemem.
Jako, że guma pt. budżet rajdowy jest już mocno naciągnięta potencjalnych zainteresowanych zapraszam do kontaktu i negocjacji.

Skrzynia nigdy nie była katowana na żadnym torze, nie jeździła w rajdówce ani nie zaznała kręcenia bączków na asfalcie pod Tesco.
Od remontu przejechała ok 30 tys. km
UWAGA: wczoraj się zorientowałem, że nie ma przy niej czujnika prędkości - był potrzebny na podmiankę do skrzyni JDMowej. Ogarnięcie używki lub nówki nie powinno być problemem.
Jako, że guma pt. budżet rajdowy jest już mocno naciągnięta potencjalnych zainteresowanych zapraszam do kontaktu i negocjacji.

- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [S] Skrzynię 5 MT z GT - tzw. długa, z dyfrem, sprawna
Tysiak z przesyłką to dla mnie ca 850 zł za tą skrzynie - za taką kwotę wolę żeby leżała jako backup do mojego auta.
Moja propozycja: 1100 plus przesyłka na koszt kupującego.
To jest dobra cena za pewną, sprawną skrzynię.
Moja propozycja: 1100 plus przesyłka na koszt kupującego.
To jest dobra cena za pewną, sprawną skrzynię.

- Arti
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Nordkappværing
- Auto: GT Rally Car & STI GH
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: [S] Skrzynię 5 MT z GT - tzw. długa, z dyfrem, sprawna
Skrzynia sprzedana. Ogłoszenie nieaktualne. Niech służy. 

