Tomalozi pisze:
Jeszcze tą eliminację przejadę i musze poszperać za slikami.
i po kiego grzyba, ciasno jest na podium i skrzyni szkoda
sidorM pisze:
zimówka trzymała
sidorM takie czasy na zimówce tym sprzętem? Przeszacun!
brahu, chyba też dlatego, że to praktycznie jedyna fota, na jakiej jestem, z placu boju nic nie ma
Terzo, co się działo z heblem?
TomekSliwa pisze:
I coraz bardziej się skłaniam aby nie był homologowany
Tomek, mylisz pojęcia. Nie chodzi o hydraulika z homologacją FIA, tylko takie jego rozwiązanie, jakie jest w homologacji rajdówki GC8 - wtedy się nie dowalą, bo nie mają podstaw.
wojtas. pisze:
bo "sponsorują" Marasa
Krzysiek jest jego pilotem

Nie wiem, co tam mieszali, kwestia jak Tobie to przedstawili, bo w końcu oni są ograniczeni producentem, więc jak on nawali, to i oni nie wyczarują - pytanie tylko, jak to się załatwia. Współczucie.
cyqan pisze:
Moj 'najlepszy' przejazd z Artim: 54.092 stylem ryjeksowym.
ale którym? Bo Pan ryjeks zmienił swego stajla i już nie jest tak zamaszyście
cyqan pisze:
ds3000 na tyle + nacinane tarcze zostają. Miałem obawy, czy nie będzie kroku w tył... Nie ma, jest kozacko
a co było wcześniej?
cyqan pisze:
szczęki endless jak widać na filmikach również dają radę. Standardowe w evo x nadają się wyłącznie do parkowania.
ja słyszałem opinie, że endlessy są fajne do pierwszych pociągnięć, potem działają jak seria
cyqan pisze:
Niestety nie udało się pojechać okrążenia na czas, bo skończyły się 2 opony.
Mądry
cygan po szkodzie

Czyli jednak to, co wspominałem wcześniej, że wyścigowe są zbyt delikatne na rakietową, potwierdziło się

Rozumiem, że zanabędziesz w trybie rajdowym conieco i w sobotę nas masakrujesz?
TomekSliwa pisze:
Ale ja świeżo po Kamionkach jestem więc chwilowo jestem niepoczytalny
dlatego odpocznij sobie w weekend, to Ci dobrze zrobi
