
No to już lecisz z Tąpadłami

Wtedy to już całkiem skończy się "To nie był fajf majnes - nie słysze Cię"booSTi pisze: flat, fast, easy, medium, key![]()
Alan, Alan, Alan! pisze: Kopalnia 3 Arti
Alan, Alan, Alan! pisze: i dość długa (moja) przerwa, ale dopracujemy dyktowanie też
zajebiste dyktowanie Remik,ale wydaje mi sie że czasami niektóre inforacje zbędne.Alan, Alan, Alan! pisze:Kopalnia 3 Arti
trochę mało mamy najechane razem i dość długa (moja) przerwa, ale dopracujemy dyktowanie też
zbędne zbędne, zwłaszcza powtórzenia, ale to mój brak pewności czy Arti rejestruje. Kilometry... będę na Dolnym Śląsku parę tygodni to się nadrobi, bo narazie 24km os i to wszystkowojtas. pisze: ale wydaje mi sie że czasami niektóre inforacje zbędne.
bez przesady, to są zwykłe standardowe komendy - jest kilka dodatków, ale wolę je mieć na pierwsze startyeMTi pisze: trzeba się tego naumieć mocno...
dziewczyny z pekacywojtas. pisze: bajerowaniem pań na PKC-ach.
mi nie chodzi o dziwne komendy, tylko ich nawał.. Praktycznie non stop dyktowałeś (wiem, że sporo z tego to było powtarzanie tego, co już powiedziałeś, aż do dojechania do konkretnego zakrętu).. na tak krótki odcinek z tak teoretycznie niewielką ilością zakrętów (patrz opis u boostiegoAlan, Alan, Alan! pisze: bez przesady, to są zwykłe standardowe komendy
Krysztal pisze:Alan, Alan, Alan! nie wiem jak Arti ale dla mnie takie podwójne mówienie byłoby bardzo rozpraszające i mylące... powtórki przy dłuższych prostych owszem ale przy takim odcinku to tak nie specjalnie ale wszystko kwestia tego czego oczekuje kierowca, bo to w końcu dla niego są te informacje.
dobrze, że ta cewka zadziałała, bo już szukałem gazrurki, żeby lepiej akcentować w trudniejszych partiachszczur75 pisze: Po tym jak rano widziałem Artiego, to się nie dziwię, że tak trzeba było mu dyktować,