Cześć,
Bardziej płaska charakterystyka momentu w subaru to chyba marzenie wielu z nas. Na pewno wielu z Was próbowało to marzenie spełnić. Czy komuś się powiodło nie wymieniając połowy silnika, tak żeby efekt był zadowalający ? Ingerencja w dolot i wylot mnie najbardziej interesuje. Jakie są Wasze doświadczenia z tym tematem ?
Pozdrawiam :)
Walka z charakterystyką momentu
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Walka z charakterystyką momentu
Dolotu nie ruszaj. To nie ma sensu.
Przelotowy wydech, katy do śmietnika, dobre wystrojenie potem.
Przelotowy wydech, katy do śmietnika, dobre wystrojenie potem.