Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Hej,
Kupiłem właśnie GX'a z 03r. Chciałbym go podkręcić. Co będzie najbardziej skuteczne ? Wchodzi w grę zmiana silnika na turbo ? Dałem za niego całe 7 klocków, więc mogę trochę zainwestować w niego.
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Kupiłem właśnie GX'a z 03r. Chciałbym go podkręcić. Co będzie najbardziej skuteczne ? Wchodzi w grę zmiana silnika na turbo ? Dałem za niego całe 7 klocków, więc mogę trochę zainwestować w niego.
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
marrrio87 pisze: Co będzie najbardziej skuteczne ?
Sprzedaj i kup taki z turbo.
Walcz z globalnym ocipieniem - zjedz ekologa.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Sprzedać samochód i kupić taki z turbo.marrrio87 pisze: Co będzie najbardziej skuteczne ?
Wchodzi. Przekładka silnika z wersji turbo razem ze sprzęgłem, skrzynią biegów, tylnym dyfrem, hamulcami, zawieszeniem itp.marrrio87 pisze:Wchodzi w grę zmiana silnika na turbo ?
Bez sensu? Tak. Więc patrz punkt pierwszy
W FAQ znajdziesz dłuższą odpowiedź na swoje pytanie.
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Ok. Czyli nie warto. Jasne. Dziękuję za wyjaśnienie. Temat zmiany na turbo zamykam.
Ale czy istnieje jakaś inna metoda ożywienia tego samochodu ? Może chociażby te 150km byłoby w miarę zadowalającym efektem. Chip ?
Samochód kupiłem z zamiarem sprzedaży, bo jest w nim kilka rzeczy do zrobienia. Samochód nie będzie zarejestrowany ani jeżdżony w kraju. Jest to auto z rynku skandynawskiego, dlatego wartość tego auta w dobrym stanie będzie znacznie większa niż w Polsce. Co za tym idzie, mogę w niego zainwestować więcej. Z racji, że pewnie będę nim jeździł przez jakieś pół roku, to chciałbym mieć chociaż odrobinę więcej frajdy.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Ale czy istnieje jakaś inna metoda ożywienia tego samochodu ? Może chociażby te 150km byłoby w miarę zadowalającym efektem. Chip ?
Samochód kupiłem z zamiarem sprzedaży, bo jest w nim kilka rzeczy do zrobienia. Samochód nie będzie zarejestrowany ani jeżdżony w kraju. Jest to auto z rynku skandynawskiego, dlatego wartość tego auta w dobrym stanie będzie znacznie większa niż w Polsce. Co za tym idzie, mogę w niego zainwestować więcej. Z racji, że pewnie będę nim jeździł przez jakieś pół roku, to chciałbym mieć chociaż odrobinę więcej frajdy.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Chociażby 150KM?
Proponuję magnetyzer (+20KM), sportową wkładkę filtra powietrza (+15KM) i taki cudowny dings wpinany do gniazda zapalniczki (tu bez kozery powiem ze 35KM w plusie)
A tak serio ponownie odsyłam do FAQ. Może jednak spróbuj sobie je przeczytać.

Proponuję magnetyzer (+20KM), sportową wkładkę filtra powietrza (+15KM) i taki cudowny dings wpinany do gniazda zapalniczki (tu bez kozery powiem ze 35KM w plusie)

A tak serio ponownie odsyłam do FAQ. Może jednak spróbuj sobie je przeczytać.
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Jeśli tam będziesz jeździłmarrrio87 pisze: Jest to auto z rynku skandynawskiego


https://www.youtube.com/watch?v=6eI2AqyTYW4
Śnieżna zabawa
Śnieżna zabawa
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Będę wdzięczny za bardziej konstruktywne odpowiedzi. Takich jak powyżej widziałem już kilka i mnie nie bawią ani nie mam czasu na ich czytanie.
Nie będę pisał, że się nie znam, bo to chyba oczywiste skoro tu jestem i pytam. A jeżeli przesadziłem z "wymaganiami" to sorry. Serio naprawdę bawi kogoś pisanie takich bzdur jak magnetyzer itp ?
Zwyczajna odpowiedź, "stary, nie da rady"; albo, że 150 nie da się wyciągnąć byłoby 300x bardziej pomocne i zaoszczędziło mi i wszystkim czytającym trochę czasu.
Proszę o konkretne podpowiedzi czy da się coś zrobić czy nie. A jeśli tak to jak i ile. Będę bardzo wdzięczny za szczerą pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
P.S. Do FAQ zajrzę wolną chwilą. Wydawało mi się, że napisanie prostego pytania zajmie mniej czasu niż przerobienie całego tematu i będzie dotyczyło typowo mojego przypadku.
Nie będę pisał, że się nie znam, bo to chyba oczywiste skoro tu jestem i pytam. A jeżeli przesadziłem z "wymaganiami" to sorry. Serio naprawdę bawi kogoś pisanie takich bzdur jak magnetyzer itp ?
Zwyczajna odpowiedź, "stary, nie da rady"; albo, że 150 nie da się wyciągnąć byłoby 300x bardziej pomocne i zaoszczędziło mi i wszystkim czytającym trochę czasu.
Proszę o konkretne podpowiedzi czy da się coś zrobić czy nie. A jeśli tak to jak i ile. Będę bardzo wdzięczny za szczerą pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
P.S. Do FAQ zajrzę wolną chwilą. Wydawało mi się, że napisanie prostego pytania zajmie mniej czasu niż przerobienie całego tematu i będzie dotyczyło typowo mojego przypadku.
- pitles
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Forester 2,5XT AT 07r, Impreza GH 2,0 AT
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
A ile by taki zestaw kosztował do silnika H6, i czy przyrost mocy taki sam ??jarmaj pisze: Proponuję magnetyzer (+20KM), sportową wkładkę filtra powietrza (+15KM) i taki cudowny dings wpinany do gniazda zapalniczki (tu bez kozery powiem ze 35KM w plusie)![]()
Subaru... Miłość za którą trzeba słono płacić 

Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Dzięki Piter. Też jestem zdania, że na zimę wystarczy. Ale tym samochodem będę jechał do Polski tylko raz i na lato już nie planuję nim przyjeżdżać. Dlatego za jednym razem chciałbym zrobić w nim wszystko, co jest potrzebne do doprowadzenia go do stanu normalności plus więcej jeśli się da oczywiście.
- rederyk
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: lubelskie
- Auto: Forester SH 2.5 XT, CBR1100XX
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Sądzę że jednak zaoszczędził byś na czasie ( nie tylko swoim) zaglądając wcześniej do FAQmarrrio87 pisze: Do FAQ zajrzę wolną chwilą. Wydawało mi się, że napisanie prostego pytania zajmie mniej czasu niż przerobienie całego tematu i będzie dotyczyło typowo mojego przypadku.

Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Zajrze tam. Dzięki. Pierwszy raz korzystam z forum.
Aha, oczywiście chodziło mi o podkręcanie do 150 a nie o 150 ;)
Aha, oczywiście chodziło mi o podkręcanie do 150 a nie o 150 ;)
- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Nie da się odpowiedzieć bardziej konstruktywnie niż zrobili to koledzy wyżej. Jedyne co da się to czytać bardziej konstruktywnie.marrrio87 pisze: Będę wdzięczny za bardziej konstruktywne odpowiedzi.
Od siebie dodam, że możesz jeszcze sprzedać GX i kupić poprzednią wersję czyli GL. One są lżejsze, słabiej wygłuszone i dają więcej emocji przy lataniu bokiem. Tobie chodzi o wzrost mocy o 20%, więc jak auto będzie lżejsze o tyle to efekt końcowy powinien być porównywalny.
Ostatnio zmieniony 2 gru 2014, o 15:32 przez ptk22, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest ryzyko, musi być wybór.
- pitles
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Forester 2,5XT AT 07r, Impreza GH 2,0 AT
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Nie wiem jak się koledze powyżej taki cytat udało stworzyć ... ale ja tego nie pisałem :D
Subaru... Miłość za którą trzeba słono płacić 

- ptk22
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: JG
- Auto: Subaru Impreza 2.0 GX blobeye LPG
- Polubił: 2268 razy
- Polubione posty: 137 razy
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Szybkie cytowanie źle zadziałało. Już poprawiłem.
Jest ryzyko, musi być wybór.
-
jarmaj
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Gliwice
- Auto: japońskie, ale nie bokser + bokser, ale nie japoński ;-)
- Polubił: 83 razy
- Polubione posty: 443 razy
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
marrrio87 pisze: Wydawało mi się, że napisanie prostego pytania zajmie mniej czasu niż przerobienie całego tematu i będzie dotyczyło typowo mojego przypadku.
Acha. Czyli Tobie szkoda czasu na przeczytanie dokładnej informacji na ten temat jaka jest w FAQ (mimo że zostałeś poinformowany, że tam taka się znajduje), ale wszyscy powinni w tym momencie rzucić wszystko i pisać tysięczny raz na forum na ten sam temat. Tak, tysięczny albo więcej, bo pytanie jest mało oryginalne i wielokrotnie było zadawane. I dlatego w FAQ, na który nie masz czasu, wstawiona została odpowiedź.
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
mnie kilka razy juz przywolali do pionu
i juz takich glupot nie pisze, czytaj "wiecej mocy" 


Regeneracja felg ;
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269
- rafik555
- 2 gwiazdki
- Auto: Subaru STI my05, Subaru SVX, bugeye 2.0gx, forester 2011, OBK 2008, Impreza 08
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: Impreza GX 2.0. Więcej mocy.
Kolego chip wchodzi w gre w silnikach doładowanych, przy wolnym ssaku każdy dodatkowy koń to wyzwanie...
a 150 km możesz uzyskać przez zmiane wałków na ostrzejsze o ile ktoś takie robi do wolnego ssaka.. koszt pewnie ok 2 - 3 tys + planowanie głowic i remap ok 1500 zł do tego wyciąganie silnika i remont obecnych głowic.. i uzyskujesz śmieszne 25km za grubo ponad 5tys zł i tracisz moc na dole a zyskujesz u góry. Moc w wolnym ssaku bierze się z obrotów...
Temat totalnie nie opłacalny :) najlepiej mieć conajmniej 2 subaraki :) ja mam jednego własnie 2.0gx z lpg i ponad 300 konne sti na weekendy. Innej opcji nie widzę.
Jedynie co to wydech przelotowy da Ci jakieś 2-5km ale w wolnym ssaku jest mega głosno na przelocie więc nie polecam.
Tyle odemnie :)
a 150 km możesz uzyskać przez zmiane wałków na ostrzejsze o ile ktoś takie robi do wolnego ssaka.. koszt pewnie ok 2 - 3 tys + planowanie głowic i remap ok 1500 zł do tego wyciąganie silnika i remont obecnych głowic.. i uzyskujesz śmieszne 25km za grubo ponad 5tys zł i tracisz moc na dole a zyskujesz u góry. Moc w wolnym ssaku bierze się z obrotów...
Temat totalnie nie opłacalny :) najlepiej mieć conajmniej 2 subaraki :) ja mam jednego własnie 2.0gx z lpg i ponad 300 konne sti na weekendy. Innej opcji nie widzę.
Jedynie co to wydech przelotowy da Ci jakieś 2-5km ale w wolnym ssaku jest mega głosno na przelocie więc nie polecam.
Tyle odemnie :)
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców