Pytania i problemy techniczne związane z Subaru. Trytytki, śrubki i inne tematy dla maniaków niszczenia żelastwa

-
melon
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: GT 99
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
16 gru 2014, o 16:43
hati pisze:melon pisze:
pierwsza zwyklak gt 99 na mocy 260km 400n latała do samiutkiego końca
Ale to tak ma chyba każda 5mt - latają do samiutkiego końca

mojego użytkowania oczywiście ,sprzedana i żyje dalej

, a tak poważnie to jak się wymienia łożyska to pożyje nawet 5mt , nie dziw że po kilkunastu latach katowania powstają luzy , potem ząbek nie trafi w ząbek i mamy grzechotkę

melon
-
misiek00781
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Małopolskie, Gorlice
- Auto: Subaru Impreza GT
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
16 gru 2014, o 23:48
Jako że decyzja jest jasna tzn. wybieram 6MT DCCD, to mam jeszcze jedno pytanie. Czy skrzynie z lat powiedzmy 01-05 różnią się czymś np od nowszych modeli z roczników powiedzmy 07-09 ? Bo nigdy nie trafiłem na jakieś rozgraniczenie np jak w przypadku 5MT

Pozdrowienia dla wszystkich miłośników marki SUBARU

misiek00781
-
melon
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: GT 99
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
17 gru 2014, o 08:05
różnią się znacznie ,trzeba będzie kombinować z prędkościomierzem i nie mają pompy oleju
melon
-
misiek00781
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Małopolskie, Gorlice
- Auto: Subaru Impreza GT
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
17 gru 2014, o 12:06
Wiec z jakich rocznikow swap jest najprostszy do wsadzenia do Gt-ka ?
Pozdrowienia dla wszystkich miłośników marki SUBARU

misiek00781
-
Alan, Alan, Alan!
- 6 gwiazdek
- Auto: WiśniaNieWiśnia
-
Polubił:
130 razy
-
Polubione posty:
365 razy
Post
17 gru 2014, o 17:29
misiek00781 pisze:
6MT DCCD, to mam jeszcze jedno pytanie. Czy skrzynie z lat powiedzmy 01-05
dccd chyba od roku 2005, wcześniejsze bez

Alan, Alan, Alan!
-
melon
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: GT 99
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
17 gru 2014, o 21:54
koniec 2003 i 2004 US miały dccd i szperę z przodu ( z EU i JDM to różnie bywało )
melon
-
misiek00781
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Małopolskie, Gorlice
- Auto: Subaru Impreza GT
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
17 gru 2014, o 23:23
Dobra panowie ale z ktorych modeli najlatwiej zrobic swap do GT-ka ?
Pozdrowienia dla wszystkich miłośników marki SUBARU

misiek00781
-
melon
- 0 gwiazdek
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: GT 99
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
18 gru 2014, o 08:16
wersje US 03-04 rozstaw śrub 5x100 taki jak w gt , jak ci nie przeszkadza 5x14,3 to wszytkie pozostałe do 06 włącznie ,sprawdzaj tylko po numerach skrzyni jakie szpery i czy z przodu jest ,poczytaj trochę o tym w innych wątkach ,decyzja należy do ciebie

melon
-
misiek00781
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Małopolskie, Gorlice
- Auto: Subaru Impreza GT
-
Polubił:
0
-
Polubione posty:
0
Post
18 gru 2014, o 13:38
Co do szper i rozstawów to wiem o co kaman, ale wczesniej napisałeś :
melon pisze:różnią się znacznie ,trzeba będzie kombinować z prędkościomierzem i nie mają pompy oleju
i o to mi chodziło, czy są jakieś "lepsze" i "gorsze" wersje 6MT. I nie chodzi mi tutaj o szpery czy przełożenia a o np. wytrzymałość lub problematyczność we włożeniu do GT-ka. Wiem np ze skrzynia 6MT z legacy ktos wspominal o problemach z podpięciem predkosciomierza

Pozdrowienia dla wszystkich miłośników marki SUBARU

misiek00781