2.0 N/A dławi się.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim założysz nowy wątek, poczytaj najczęściej zadawane pytania
- pawlaswrc
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Już nie Wrocław
- Auto: "22B" RX Colin
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
2.0 N/A dławi się.
Zaczęło się już jakiś czas temu małym wahnięciem w okolicy 1800 obrotów. Zauważyłem, że kable mają przebicia, więc wskoczyły nówki Boscha + nowe świece. Nie było zbytniej poprawy, ale po jakimś czasie okazało się, że kolektor wydechowy (replika Borli) znów popękał, więc przez jakiś czas musiałem tak jeździć. W tym czasie auto zawsze przy zapalaniu wydawało smrodek jak by było przelane, ale zrzucałem to na karb nieszczelnego wydechu. W zeszły czwartek zabraliśmy się z Vaginem za tylne hamulce i przy okazji spróbowaliśmy pospawać popękany kolektor, co skończyło się jeszcze gorzej, bo z pęknięcia zrobiła się ok 0,5 cm dziura. Nie było wyjścia, założyliśmy taki z dziurą i tak wróciłem ok 20 km do domu. Wieczorem założyłem kolektor seryjny, i akurat następnego dnia, czyli w ostatni piątek znalazłem gościa od wydechów, który ostatecznie naprawił Borlę. Jest na bank szczelna. Niestety auto dalej jedzie tak jak jechało, czyli za bardzo nie chce. Mam wrażenie, że jest wręcz gorzej, z niskich obrotów tak jakby czasem jeden cylinder niedomagał. Co mogło paść????
Już nawet żona zauważyła, że auto coś nie jedzie, więc objawy są bardzo wyraźne.
Pacjent - Impreza 2.0 N/A 115 KM. Auto jest tuz przed przeglądem (130tys.km.) po 15 tysiącach, ale chyba ewentualny brudny filtr powietrza/paliwa nie byłby przyczyną takich cyrków? Na Benzynie i na LPG jest tak samo, no może na LPG trochę bardziej brutalnie.
Sonda? Cewka? Przepływka? Możliwe, że kable albo któraś świeca?
Już nawet żona zauważyła, że auto coś nie jedzie, więc objawy są bardzo wyraźne.
Pacjent - Impreza 2.0 N/A 115 KM. Auto jest tuz przed przeglądem (130tys.km.) po 15 tysiącach, ale chyba ewentualny brudny filtr powietrza/paliwa nie byłby przyczyną takich cyrków? Na Benzynie i na LPG jest tak samo, no może na LPG trochę bardziej brutalnie.
Sonda? Cewka? Przepływka? Możliwe, że kable albo któraś świeca?
Skrzypek - oprawa muzyczna uroczystości ślubnych. Kontakt na PW


Re: 2.0 N/A dławi się.
Czy to chodzi o słynne dławienie w okolicach 2-3k obrotów
Na kropce jest sporo n.t. temat i niemal zero rozwiązań ... Może nie pali Ci na którymś garze, nie jestem wróżką, ale w takim przypadku zaczynasz od kabli, świec. Może użyj jakiegoś "zamgławiacza" do mycia szyb na kable po ciemku i przy włączonym silniku i zobacz czy nie ma przebić na kablach

- pawlaswrc
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Już nie Wrocław
- Auto: "22B" RX Colin
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: 2.0 N/A dławi się.
Pisałem, że kable i świece są nowe. Choć tych kabli Bosch to nie jestem zbyt pewien. Aha, dławienie jest raczej max do 2 tys. później jedzie normalnie.
Skrzypek - oprawa muzyczna uroczystości ślubnych. Kontakt na PW


Re: 2.0 N/A dławi się.
Kable i świece jak najbardziej ale co z cewką?U mnie też było przebicie (wymieniłem to co ty) ale co się okazało cewka była walnięta.pawlaswrc pisze:Pisałem, że kable i świece są nowe. Choć tych kabli Bosch to nie jestem zbyt pewien. Aha, dławienie jest raczej max do 2 tys. później jedzie normalnie.
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem - Nieważne jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z "wygranej"...
- pawlaswrc
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Już nie Wrocław
- Auto: "22B" RX Colin
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: 2.0 N/A dławi się.
Cewka stara. Też do sprawdzenia.
Skrzypek - oprawa muzyczna uroczystości ślubnych. Kontakt na PW


- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Re: 2.0 N/A dławi się.
a czujniki wszystkie w porządku?
Żadnych błędów?
Żadnych błędów?
Jeździć nie umiem, ale się staram 
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.

- pawlaswrc
- 6 gwiazdek
- Lokalizacja: Już nie Wrocław
- Auto: "22B" RX Colin
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: 2.0 N/A dławi się.
Jeszcze nie sprawdzałem, ale tak prawdę mówiąc, to w MY'97 chyba nie ma złącza diagnostycznego?
Skrzypek - oprawa muzyczna uroczystości ślubnych. Kontakt na PW


Re: 2.0 N/A dławi się.
U mnie wyszło uszkodzenie czujnika chyba wałka rozrządu (dawno to było i dokładnie nie pamiętam).
- dzixd
- Moderator działu
- Lokalizacja: Dziki Zachód
- Auto: Legacy IV "prawie spec b h6", legacy II 2.2, 2xLegacy III 2.5 MY99, Impuls - Legacy IV H6 5EAT LPG
- Polubił: 9 razy
- Polubione posty: 307 razy
Re: 2.0 N/A dławi się.
Jest ale chyba starszego typupawlaswrc pisze:Jeszcze nie sprawdzałem, ale tak prawdę mówiąc, to w MY'97 chyba nie ma złącza diagnostycznego?

Ja mam podobną sytuację tylko że do mulenia dochodzą skoki na bardzo niskich obrotach

i co jakiś czas check'a wywala
Jeździć nie umiem, ale się staram 
Naprawiać też nie umiem, ale się staram.

Naprawiać też nie umiem, ale się staram.

- zinc
- 4 gwiazdki
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Forester NA MY 99 rally car i Legacy IV 2.0 138hp
- Polubił: 1 raz
- Polubione posty: 0
Re: 2.0 N/A dławi się.
masz juz obd wiec cos tam sprawdzisz jak sie uda podlaczyc... przeplywka, filtr paliwa tez mozliwe... bez diagnozy na zywo raczej szukanie na oslep... ps stukowy ponoc czasem jak swiruje to tez zmienia dawki i dlawi... a mozliwe ze w takich obrotach wyczuwa "stukanie" lewe np od kolektora... sprobuj podjechac do yaco, moze cos wymysli... ma jakis tam komp do obd moze cos znajdzie...
Proste sa dla szybkich samochodow, zakrety-dla szybkich kierowcow
- MacGregor
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: Białystok
- Auto: Outback III '05 3.0 H6 5EAT, Legacy IV MY06 Kombi 2.0 165KM Było:Impreza ej16 turbo
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: 2.0 N/A dławi się.
Miałem podobny problem. Auto też ma LPG.
Mulenie do 2tys. rpm a później w miarę nieźle.
Kabli i świec zmieniłem kilka kompletów, 3 cewki, przepływki, czujniki jakie tylko są - i nic.
W końcu
Kolega regulował mi LPG i podczas przełączania poszczególnych wtrysków, mówi - masz padnięty wtryskiwacz benzynowy.
Wymieniłem wtryskiwacz i auto lata idealnie.
Mulenie do 2tys. rpm a później w miarę nieźle.
Kabli i świec zmieniłem kilka kompletów, 3 cewki, przepływki, czujniki jakie tylko są - i nic.
W końcu
Kolega regulował mi LPG i podczas przełączania poszczególnych wtrysków, mówi - masz padnięty wtryskiwacz benzynowy.
Wymieniłem wtryskiwacz i auto lata idealnie.
http://forum-subaru.pl/viewtopic.php?f=10&t=18466
"Impreza EJ16 Turbo"
"Impreza EJ16 Turbo"
Re: 2.0 N/A dławi się.
mam ten sam temat, do ok 2tys nie jedzie nic, myslałem, że to przez wycięty katalizator ale widac inny powód.
W Poniedziałek idzie do mechaniora na przegląd więc to też będziemy sprawdzać - dam znac jak coś wyjdzie ciekawego.
W Poniedziałek idzie do mechaniora na przegląd więc to też będziemy sprawdzać - dam znac jak coś wyjdzie ciekawego.
Re: 2.0 N/A dławi się.
zmieniłem cewkę, PWN, świece, odpaliłem samochód po tygodniu pod chmurką zaczoł pracować jak ruski znaczy ciągnik ruski
przerzuciłem kilka razy wajchę od biegów i przestało. Jakiś pomysł? tego samego dnia odpalałem jeszcze kilka razy wszystko ok. Następnego dnia te same objawy
MacGregor, jak sprawdzić wtryski-tak łopatolgicznie we własnym zakresie?

MacGregor, jak sprawdzić wtryski-tak łopatolgicznie we własnym zakresie?
Regeneracja felg ;
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269
Malowanie proszkowe
Prostowanie felg
Spawanie felg
Świętokrzyskie 507304269
-
ozarek
- 2 gwiazdki
- Lokalizacja: SJ
- Auto: Lancia Delta HPE GT/ Subaru Forester MY02 N/A
- Polubił: 0
- Polubione posty: 0
Re: 2.0 N/A dławi się.
tak łopatologicznie to możesz sprawdzić tylko na którym cylindrze jest problem.
Odpinasz kolejno kabel WN od cewki i sprawdzasz na którym cylindrze nie ma zmiany w pracy silnika. (naturalnie na raz odpięty jest tylko jeden kabel)
Tylko uważaj bo lubi kopnąć z cewki przy odpinaniu, a to do przyjemnych nie należy ;)
Odpinasz kolejno kabel WN od cewki i sprawdzasz na którym cylindrze nie ma zmiany w pracy silnika. (naturalnie na raz odpięty jest tylko jeden kabel)
Tylko uważaj bo lubi kopnąć z cewki przy odpinaniu, a to do przyjemnych nie należy ;)
Think.Feel.Drive.