Powody są dwa:
1. potrzebuję kasy na inwestycje w dom
2. jeśli w ogóle coś kupię w zamian, to będzie to coś tańszego i takiego, żeby nie było szkoda upalać, choć i tak nie mam do tego zbyt wielu okazji.
Do rzeczy.
Wierna replika 22B - pełny body kit, tylny zderzak OEM 22B. Wnętrze zrobione kompleksowo na 22B + niebieska wykładzina z GD.
Nadwozie zrobione na RS 2.5. Auto z USA, więc było uderzone - lekko zgięta podłużnica lewa, przed kielichem, więc niegroźnie, wyprostowane, oczywiście nie zostawia czterech śladów.
Silnik - kuty Type R Ver 5 Ltd, po zakuciu może z 7 tysięcy przejechane, na Millersie CFS
Skrzynia krótka z DCCD z Type R Ver 5, sprzęgło Helix organiczne kompletne, przebieg około 2 tys km, shortshifter STI.
Zawias Kayaba AGX + Eibach Pro Kit
Hamulce - przód złote Brembo, klocki Brembo, tarcze nówki Camskill; tył dwutłoczek z WRX, tarcze nówki, klocki już nie pamiętam ale jeszcze gruuube.
Wydech - downpipe H&S z szerokim kołnierzem "3 -> "2.5, central HKS, backbox Ninja.
Celowo nie piszę o krótkim maglu ori Prodrive (2.2 obrotu), i o kołach "18 GTZ by Speedline, bo te rzeczy chciałbym zabrać. Auto do oddania na "17 Azev z ET 12, do których można zdjąć dystanse, albo na replikach BBSów "17.
To tak w skrócie. Auto mechanicznie jest praktycznie bez zarzutu.
Zostało ogarnąć drobiazgi typu prawidłowo podłączyć niedziałające zegary ciśnienia i temperatury; ogarnąć albo wywalić radio; uzupełnić braki w niebieskiej wykładzinie (robota dla tapicera), założyć dokładki progów (może zdążę przed sprzedażą); jak ktoś chce, założyć tylną szybę z wycieraczką.
Wierzcie mi że jakoś trudno to wszystko pisać, więc tu cała historia:
http://forum-subaru.pl/bb3/viewtopic.php?f=10&t=6087
Wiem, że jest wieeele osób, które znają wątek baaardzo dobrze, ewentualne pytania zadawajcie tu, albo na PW.
Cena 59 tys. PLN, oczywiście temat do rozmów.
